کد خبر : 42947
تاریخ : 1400/4/14
گروه خبری : استان‌ها

اعمال محدودیت‌های کرونایی در گیلانغرب

ورود به و خروج از شهرستان ممنوع است

حمیدرضا بابایی روز گذشته در جمع اصحاب رسانه درخصوص وضعیت گیلانغرب که به‌عنوان نخستین شهرستان کرمانشاه از 12 تیرماه وارد وضعیت قرمز شد، اظهار کرد: براساس گزارشات کارشناسان بهداشت هم‌جواری شهرستان با استان ایلام و شروع اوج شیوع پنجم در کشور از دلایل به‌وجود آمدن این وضعیت قرمز حال حاضر برای گیلانغرب است.

وی ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی‌های شرایط قرمز کرونایی جلسه مدیریت کرونا تشکیل شد و در پنج بخش فعالیت کارکنان بخش‌های تجاری، بازرگانی، خدماتی، آموزشی و بخش‌های فرهنگی و آموزشی و ترددها مجبور به اعمال تشدید محدودیت‌ها شدیم.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرماندار گیلانغرب درخصوص اعمال محدودیت‌ها تصریح کرد: مدارس، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌ها به‌طور کامل تعطیل و در حوزه فرهنگی- اجتماعی هم نماز جمعه و یومیه مساجد و مراسمات مذهبی تعطیل شدند.

وی از ممنوعیت تردد خودروهای غیر بومی به شهرستان خبر داد و گفت: فعالیت کارکنان و دستگاه‌های اجرایی به‌جز نیروهای مسلح به یک‌سوم کاهش یافته و فعالیت تجاری، خدماتی و بازگانی مشاغل گروه دو و سه به مدت دو هفته تعطیل است.

بابایی از مردم شهرستان درخواست همکاری لازم داشت و افزود: همچنان رعایت پروتکل‌بهداشتی استفاده از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و عدم برگزاری مجالس عروسی و عزا توصیه می‌شود.

 

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/42947