کد خبر : 43764
تاریخ : 1400/5/4
گروه خبری : جامعه

حرف مردم

پ  وضعیت مرغ چرا باز اینجوری شده؟ چرا گرون میشه؟ چرا کمبود هست و مردم باید تو شرایط کرونایی صف خرید مرغ تشکیل بدن؟ چرا مسئولان به این موضوع رسیدگی درست و حسابی نمی‌کنن؟

  چرا وارد موج پنجم شیوع کرونا شدیم، پس مدیران چه می‌کنند؟ در همه کشورهای دنیا کم‌کم موضوع کرونا درحال حل شدن هست اما در ایران نه. استاندار و مدیران همدانی در خبرها می‌گویند که پیک پنجم به ورود مسافر مربوط نیست و این خیلی حرف عجیب و غیر منطقی است! پس به چی مربوط است؟ چرا روی ابتلای درون‌خانوادگی فقط مانور می‌دهند؟ به نظر می‌آید می‌خواهند توپ تقصیر را به زمین مردم بیندازند. اما بدانند که مردم آگاه هستند و قدرت تحلیل مسائل را دارند؛ برای مثال چشم دارند و روزانه این‌همه مسافر از شهرهای قرمز را در خیابان‌های شهر می‌بینند. یادم هست یکبار یکی از مسئولین بهداشت کشوری به همدان آمد و صراحتاً گفت که دلیل ابتلای زیاد در همدان مسافران هستند! درصورتی که همان روزها هم استاندار و مابقی مسئولین بهداشتی همدان این موضوع را رد می‌کردند، همین درون‌خانوادگی هم که می‌گویند، مگر خود خانواده ویروس تولید می‌کنند؟ یکی از اعضای خانواده که مبتلا می‌شود هم به‌هرحال از جایی و کس گرفته که آن فرد می‌تواند «مسافر» باشد.

  من و همسرم در این چندسال که قیمت مسکن و به تبع آن اجاره‌ها بالا رفته، هرسال به محله پایین‌تری کوچ کرده‌ایم که به همین جهت ازنظر فرهنگی و روانی با مشکلات بسیاری روبه‌رو بوده‌ایم؛ خواهشم این است که جلوی افزایش اجاره‌بهای مسکن گرفته شود.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/43764