کد خبر : 46307
تاریخ : 1400/7/3
گروه خبری : استان‌ها

رسیدگی به مشکلات مردم در دیدار مدیرکل منابع طبیعی همدان با شهروندان

به گزارش سپهرغرب و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان، اسفندیار خزائی در گفت‌وگویی گفت: هرهفته به‌منظور تسهیل کارهای مردم و کاهش مشکلات ارباب رجوع ملاقات‌های مردمی برنامه‌ریزی می‌شود و به شهرستان‌های استان سفر کرده و با مردم دیدار چهره به چهره انجام می‌شود تا مشکلات آن‌ها در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی و آبخیزداری بررسی و حل‌وفصل شود.

وی ابراز کرد: با توجه به لزوم برقراری ارتباطی پویا و دوسویه بین شهروندان با مجموعه منابع طبیعی، ملاقات و دیدار چهره به چهره با شهروندان و جوامع محلی و بهره‌برداران هرهفته انجام می‌شود و در این راستا در 6 ماه نخست سال جاری 98 جلسه ملاقات مردمی علاوه‌بر ملاقات و دیدار چهره به چهره رؤسای ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها صورت گرفته است.

خزائی گفت: این دیدارهای مردمی در قالب ملاقات‌های هفتگی و روزانه مدیرکل با شهروندان، دیدار هفتگی با حضور در مساجد، شوراهای اسلامی روستاها، حسینیه‌ها و غیره نیز انجام شده است.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان ادامه داد: ملاقات عمومی با مردم عزیز در راستای حل مشکلات و رفع دغدغه‌های شهروندان و با هدف خدمت‌رسانی هرچه بیشتر، سریع‌تر و با کیفیت‌تر در حوزه‌های مختلف ‌منابع طبیعی صورت می‌گیرد و این نشست‌های صمیمی علاوه‌بر شنیدن و مطلع شدن از مشکلات مردم، می‌تواند در برنامه‌ریزی‌های صحیح و جلب رضایتمندی مردم و جوامع محلی در حفظ و توسعه طرح‌های منابع طبیعی نیز مؤثر باشد.

خزائی افزود: همچنین سفر‌های هفتگی به‌منظور بازدیدهای میدانی از پروژه‌های آبخیزداری، جنگل‌کاری و سایر طرح‌ها وپروژه‌ها در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان تصریح کرد: دیدار چهره به چهره با مردم به‌صورت منظم و در روز‌های دوشنبه هرهفته با هماهنگی قبلی در اداره کل منابع طبیعی استان به‌صورت مرتب انجام می‌شود.

گفتنی است، در ملاقات چهره به چهره مدیرکل با مردم هرهفته بیش از 10 نفر مراجعه‌کننده بوده که درخصوص مسائل و مشکلات با مردم دیدار و گفت‌وگو می‌شود و بسیاری از مشکلات مردم در این دیدارها مرتفع می‌شود.

  لینک
https://www.sepehrgharb.ir/Press/ShowNews/46307