شناسه خبر:43744
1400/5/4 10:07:38

سپهرغرب، گروه خبر: مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی به‌نام جهادگران آسمانی استان در سالروز فرمان 9‌ بندی محرومیت‌زدایی مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی خبر داد.

کامران هزارخانی روز گذشته درخصوص برنامه‌های بسیج سازندگی استان در دهه امامت و ولایت اظهار کرد: بسیج سازندگی همواره به مناسبت‌های مختلف برنامه‌های خوبی را در راستای محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به مردم استان اجرا می‌کند.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله به‌مناسبت دهه امامت و ولایت و تقارن این دهه با فرمان 9‌ بندی محرومیت‌زدایی مقام معظم رهبری به گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی در 11 مردادماه سال 98، برنامه‌های بهتر و متنوع‌تری را به مردم ارائه خواهیم کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: از یکم تا هفتم مردادماه اجرای رزمایش خدمت توسط گروه‌های جهادی در اقصی نقاط استان را در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: با توجه به شعار سال در حوزه رفع موانع و پشتیبانی از تولید اولویت نخست گروه‌های جهادی توجه به مسائل اقتصادی است و طرح‌های خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی در اولویت کار قرار دارد.

هزارخانی اضافه کرد: هشتم مردادماه درصورت برپایی نماز جمعه با حضور در نماز عبادی و سیاسی جمعه، میثاق‌نامه جهادگران توسط دبیر مجمع جهادگران استان قرائت خواهد شد.

وی با اشاره به افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی به‌نام جهادگران آسمانی استان (استان کرمانشاه یک جهادگر آسمانی در شهرستان پاوه دارد) در نهم مردادماه، ابراز کرد: پروژه آب‌رسانی در روستاهای بخش سرفیروزآباد در این روز افتتاح خواهد شد.

هزارخانی متذکر شد: دهم مردادماه جهادگران با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه دیدار خواهند داشت و مسائل و موارد مربوط به گروه‌های جهادی و برنامه‌های محرومیت‌زدایی را در این دیدار مطرح خواهند کرد.

وی در پایان گفت: نشست ره‌نشان گروه‌های جهادی در یازدهم مردادماه با حضور جهادگران استان برگزار خواهد شد.

شناسه خبر 43744