شناسه خبر:44604
1400/5/26 13:06:35

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان گفت: از دیروز شاهد کاهش محسوس ورود خودروهای غیر بومی به همدان هستیم.

سرهنگ فرخ جمالی اظهار داشت: از ظهر روز یکشنبه نیروهای ما در مبادی ورودی شهر مستقر شده و مانع ورود خودروهای غیربومی و مسافران به شهر همدان هستند.

وی با تاکید بر اینکه در روز نخست شروع محدودیت‌ها خودروهای غیر بومی که بیشتر از استان‌های خوزستان، تهران و کرمانشاه بود اصرار به ورود به شهر همدان را داشتند، تصریح کرد: نیروهای مستقر در ورودی شهر از ورود این خودروها ممانعت و آن‌ها را بازگرداندند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان با بیان اینکه هرگونه تردد خودروهای غیربومی در شهر منجر به اعمال قانون و جریمه می‌شود، عنوان کرد: تا زمان بهتر شدن شرایط کرونا در همدان خودروهای غیربومی اجازه تردد ندارند.

جمالی با تاکید بر اینکه راه‌های منتهی به اماکن تفریحی و گردشگری همدان مسدود است، تصریح کرد: خودروهایی که وارد این محدوده شوند جریمه می‌شوند.

وی با بیان اینکه بار ترافیک و تردد خودروهای بومی در سطح شهر کاهش یافته، اظهار داشت: به دلیل خلوتی جاده‌ها و افزایش سرعت خودروها آمار تصادفات حرجی در روزهای گذشته بالا رفته که از رانندگان تقاضا داریم نسبت به رعایت سرعت مجاز توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان همدان از تغییر ساعت محدودیت‌های تردد شبانه خبر داد و گفت: خودروهای شخصی از ساعت 24 تا 3 بامداد اجازه تردد ندارند.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 44604