شناسه خبر:46306
1400/7/1 18:31:27

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان "با تکیه به نخبگان داخلی در حوزه‌های درمان کرونا موفقیت‌های چشم‌گیری کسب کردیم"، گفت: دنیای غرب از قهرمانان ایران هراس زیادی دارد.

سیدمحمد پورحسینی در کنگره بزرگداشت شهدای جامعه پزشکی یزد با تأکید بر اینکه "هر جایی که به فرهنگ و توانمندی‌های خودمان تکیه کردیم پیروز بودیم" اظهار کرد: فرهنگ غرب از قهرمانانی همچون قهرمانان ما رنج می‌برد.

مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: با وجود تمام مشکلاتی که در حوزه‌های تحریم و فشار حداکثری از سوی دشمن علیه ما انجام شد، امروز خوشبختانه با تکیه بر ظرفیت‌‌های داخلی توانستیم موفقیت‌های بسیار زیادی در حوزه داروها و واکسن کرونا دست پیدا کنیم.

وی ابراز کرد: ما در جبهه‌هایمان بهنام محمدی‌ها و شهید فهمیده‌ها داشتیم و وارث این فرهنگ هستیم ولی آنها وارث فرهنگ‌های هالیوودی هستند و تلاش می‌کنند کشور و فرهنگشان را غنی نگاه دارند.

پورحسینی افزود: ما متأسفانه با وجود تمام زحماتی که کشیده شده است، در مورد فرهنگ جبهه و شهادت عقب هستیم و در این عرصه خیلی بیشتر می‌توانیم و باید کار کنیم.

*جوانان مومن و انقلابی رهنمودهای رهبری را در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی پیگیری کنند

مشاور وزیر بهداشت با تأکید بر اینکه زندگی هریک از شهدا می‌تواند موضوع یک فیلم‌نامه و کتاب باشد، گفت: اگر این قهرمانان در اختیار غرب بودند برای هریک از آنها دنیا را خبردار می‌کردند ولی ما کم‌کاری کردیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشحال هستیم که دانشگاه علوم پزشکی یزد در رشد علمی و مباحث فرهنگی و کنگره‌های شهدا پیشرو بوده و اقدامات گسترده‌ای انجام داده است.


منبع: خبرگزاری تسنیم

شناسه خبر 46306