شناسه خبر:46342
1400/7/3 10:12:08

  هفته #دفاع_مقدس یاد کنیم از گزارش شبکه «الاتجاه» از اسناد سرویس اطلاعات رژیم بعث که نشون می‌داد تجهیزات نظامی ایران که زمان پهلوی خریداری شده بود، با موافقت «فرح» برای بمباران ایران به صدام تحویل داده شد!

خاندان پهلوی تا توانستند ایرانی کشتند، چه با دست خودشان و چه با دست صدام...

علیرضا گرائی

  نماینده مجلس آذربایجان می‌گوید: #ترک‌ها هزار سال بر ایران حکومت کردند تا پنج سال دیگر کشوری به‌نام ایران در دنیا وجود ندارد، دو سال آن گذشته و بعد از سه سال در تمام نقاط ایران پرچم ترک به اهتزاز درخواهد آمد.

رئیس دولت ترکیه نیز می‌گوید: ترکیه نام ترکیه فعلی نیست!

معما را حل کنید.

سیدحسن عاملی

  رجب طیب #اردوغان رئیس‌جمهور #ترکیه در سفر خود به آمریکا، در فرودگاه مورد استقبال مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه خود قرار گرفت که با او در همان هواپیما بود.

زلفی مولایی

  تهدید آمریکا را درنظر داشته باشید.

اما واقعیت این است، چه مذاکره باشد و چه نباشد و یا توافق باشد یا نباشد، بایدن تا یک سال آینده سیاست فشار هوشمند را علیه ایران اجرا خواهد کرد.

سیاست تحریمی آمریکا وابسته به وضعیت ابزار تحریم است و نه وضعیت مذاکره.

#تحریم

مسعود براتی

  خواهرزاده یکی از مسئولان دولت قبلی که عضو هیئت‌مدیره شرکت پتروشیمی جم (از زیرمجموعه‌های صندوق بازنشستگی) بوده، به‌خاطر حجم زیاد تخلفات و کارچاق‌کنی‌ها برکنار شد.

امیدوارم این رویه‌ اسکندری (رئیس جدید صندوق بازنشستگی) در مقابله با مفاسد به همین‌جا ختم نشه و ادامه داشته باشه.

محمد/پاداش

 هرچند تحریم و تأخیر در صدور مجوز باعث شد تا 16 میلیون از وعده 50 میلیون تولید در شهریورماه محقق شود، اما مخبر در روزهای اول دولت دستور واردات واکسن را داد.

به‌جای وعده واردات 20 میلیون واکسن هم بیش از 40 میلیون وارد شد تا جبران تأخیر ایجادشده در تولید شود.

منتقدان چرا این‌ها را نمی‌گویند؟

علیرضا وهاب‌زاده

 دقت کردید اون‌هایی که هفته پیش داشتند خودشون رو برای پنجشیر و پسر احمدشاه مسعود می‌کشتند، در مورد صحبت‌های اردوغان و آذربایجان خفه‌خون گرفتند، داستان چیه؟

مأموریت شما از کجا ابلاغ میشه؟!

بابا اگه دین ندارید، حداقل آزاده باشید.

پیکان جوانان6

 حواستان هست به تفاوت دولتی که تصمیم می‌گیرد یارانه فرزندان تازه متولد شده را ندهد با دولتی که تصمیم می‌گیرد هزینه‌های درمان ناباروری را جزء خدمات بیمه‌ای قرار دهد؟

#سیاست_جمعیتی

دانیال معمار

 حق داریم که به‌خاطر عملی نشدن وعده #مخبر ناراحت باشیم، اما حق نداریم فراموش کنیم که اولین #واکسن ایرانی را کدام تیم ساخت. حق نداریم که فراموش کنیم اولین کسی که واکسن برکت را تست کرد کسی جز دختر همین آقای مخبر نبود. با یک یا دو اشتباه حق نداریم سرمایه‌های نظام را تخریب کنیم!

محمد پازوکی

شناسه خبر 46342