شناسه خبر:46984
1400/7/22 09:23:58

   امتیاز منفی نمایندگان استان در روند انتصاب استاندار همدان

هفته سوم نخستین ماه پاییز رو به پایان است، اما هنوز عمارت سبز استانداری ساکن طبقه چهارم خود را نشناخته است؛ اگرچه شنیده‌ها از قوت گرفتن حضور مصطفی زمانیان به‌عنوان استاندار همدان حکایت دارد، اما به طول انجامیدن روند انتخاب مدیریت ارشد استان همدان با توجه به مشکلات عدیده‌ای که استان از آن رنج می‌برد، در کنار نگرانی‌های مردم، امتیاز منفی برای نمایندگان استان در مجلس به همراه داشت. چراکه نه‌تنها نتوانستند دور یک میز به‌ دور از منفعت‌طلبی برای انتخاب گزینه پیشنهادی جمع شوند و به نتیجه برسند، بلکه حتی در مطالبه تسریع در تعیین تکیف سکانداری استان همدان از وزارت کشور نیز ناموفق بودند.

   موافقت سردار وحیدی با انتخاب معاونان اقتصادی استانداران با نظر محسن رضایی

محسن رضایی معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و سردار احمد وحیدی در دیدار و گفت‌وگوی با یکدیگر، توافق کردند که معاونان اقتصادی استانداران با نظر و شاخص‌های مورد نظر رضایی انتخاب شود.

   سفر خانوادگی برخی مدیران برای تماشای مسابقات ورزشی

فدراسیون ورزش کارگری که به‌منظور حمایت از ورزش کارگران در دولت حسن روحانی تشکیل شده، این‌روزها به‌جای اعزام ورزشکار به کشورهای مختلف درحال اعزام مدیران به همراه خانواده به تورهای گردشگری و تفریحی است؛ این فدراسیون در جریان مسابقات کارگران جهان در یونان جمعی از مدیران را به همراه خانواده به یونان فرستاده است.

   ممانعت آذربایجان از ترانزیت کالا از ایران به روسیه

کالاهای ایرانی برای انتقال به روسیه از خاک آذربایجان به مشکل برخورده‌اند؛ این کالاها صیفی‌جات و مواد غذایی است که در سال‌های گذشته از طریق خود آذربایجان به روسیه ارسال می‌شد و با وجود آنکه مجوزهای قانونی به‌منظور صادرات این اقلام به سوی روسیه صادر شده است و آذربایجان اجازه عبور این کالاها را به مقصد روسیه نمی‌دهد، درحال حاضر تجار ایرانی که در منطقه آذربایجان غربی و شرقی مشغول به فعالیت هستند، نمایندگانی را به‌وسیله ارس به روسیه ارسال کرده‌اند تا از طریق روسیه بتوانند به آذربایجان فشار وارد کنند تا این کالاها ارسال شود.

 

شناسه خبر 46984