شناسه خبر:47330
1400/7/29 09:17:17
استاندار جدید همدان نیاز به همراهی دارد

از سهم‌خواهی پرهیز شود

سپهرغرب، گروه خبر: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با صدور بیانیه‌ای انتصاب علیرضا قاسمی‌فرزاد به‌عنوان استاندار همدان را تبریک گفت و در بخشی از این بیانیه عنوان کرد: «مردم به‌ویژه نخبگان سیاسی با پرهیز از سهم‌خواهی به استاندار جدید در راستای اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند».

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در استان همدان با صدور بیانیه‌ای انتصاب علیرضا قاسمی‌فرزاد به‌عنوان استاندار همدان را تبریک گفت.

متن بیانیه بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

آزادگان بهترین سربازان انقلاب‌اند، آزموده‌ترین فرزندان ملت‌اند و شایسته‌ترین افراد برای دفاع از جمهوری اسلامی‌اند. (مقام معظم رهبری)

28 خردادماه 1400 نقطه عطفی در تاریخ ایران است؛ در این روز ملت به تحول رأی داد. تحولی با محوریت اندیشه و آرمان‌های امامین انقلاب اسلامی، مردم ایران با حماسه‌ای به‌یادماندنی با وجود تمام یأس‌آفرینی‌ها، به کسی رأی دادند که ثابت کرده‌ بود دل در گرو اسلام و مردم داشته و رضایت ملت را با رضایت هیچ کدخدائی معاوضه نمی‌کند.

در این میان مردم چشم امید دارند به تسری تحول و حرکت به سمت روزهای درخشان در تمام سطوح مدیریتی، آن‌گونه که مسئولیت‌ها به افراد متعهد، کارآمد و دلسوز سپرده‌ شود. استانداران بعد از وزرا مؤثرترین افراد در حیات اقتصادی و اجتماعی مردم هستند و بنابراین سپردن سکانداری استانی چون همدان که سابقه جهاد و شهادت و دینداری مردمش بر کسی پوشیده نیست به فردی چون علیرضا قاسمی‌فرزاد که خود از بقیه‌السیف شهدا بوده و سال‌ها در اسارت مجاهدت و پایمردی خویش را در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی ثابت کرده‌، نویددهنده آغاز دوران تحول در استان همدان است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان همدان ضمن تبریک به مردم شریف استان همدان و ایشان که از گزینه‌های پیشنهادی ائتلاف برای تصدی این سمت بود، از این فرزند انقلابی ملت می‌خواهد با عزمی جزم تمام توان خود را با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، افراد و گروه‌های درون گفتمان نظام، برای خدمت به مردم استان، متمرکز کند.

اینک ضمن تقدیر از هیئت محترم دولت و وزیر کشور به‌خاطر این انتخاب و تشکر از همه دلسوزانی که به هر نحوی برای انتصاب فردی کارآمد در این عرصه تلاش کردند، ضروری است همه مردم، به‌ویژه نخبگان سیاسی و فعالان عرصه‌های مختلف با پرهیز از سهم‌خواهی، به استاندار جدید برای تحقق همدانی در شأن مردم مؤمن و فرهیخته آن در راستای اهداف انقلاب اسلامی کمک کنند». 

 

شناسه خبر 47330