شناسه خبر:48289
1400/8/22 08:55:30
هفته پنجم رقابت مرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2020

باد بیروت هم حریف یوزهای ایرانی نشد

سپهرغرب، گروه ورزشی_مسعود جواندل: ‌تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مرحله مقدماتی جام جهانی قطر 2022 در روز پنجشنبه 20 آبان‌ماه ساعت 15:30 در بازی پنجم و آخر دور رفت خود در حالی به مصاف تیم ملی لبنان رفت که از چهار بازی قبل خود سه برد و یک مساوی بهره برده بود.

ترکیب تیم ملی ایران در این بازی علیرضا بیرانود،صادق محرمی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، حسین کنعانی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی(الله یار صیاد منش)علیرضا جهانبخش،علی قلی‌زاده، سامان قدوس(میلاد محمدی)و سردار آزمون تشکیل می‌دادند.

دراین بازی که تیم ملی تماما توپ و میدان را در اختیارداشت در دقیقه 37 به‌دلیل وزش شدید باد توپ از ورزشگاه خارج نشد و گل اول با اشتباه بیرانود با بدشانسی تمام وارد دروازه ایران شد.

پس از آن تیم ملی بازی کاملا مالکانه و حمله‌ای تا پایان وقت قانونی دوم را ادامه داد، در حالی‌که تماشاگران ایرانی ناامید از برد بودند ورق بازی برگشت و تیم ملی توسط سردار آزمون در دقیقه اول وقت اضافه گل مساوی را به تیم لبنان زد و این پایان ماجرا نبود و یوزهای ایرانی با همدلی در دقیقه پایانی وقت با یک نفوذ تماشایی از وحید امیری و ضربه تمام‌کننده احمد نورالهی دروازه تیم لبنان را باز کرد تا حماسه‌ای دیگر در بیروت رقم بزنند.

تیم ایران با 13امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و بخش زیادی از راه ورود به جام جهانی را هموار کرد.

با توجه به اتفاقات طارمی و مربی تیم ملی و اختلافاتی که در این شرایط نمی‌خواهیم به آن دامن بزنیم از همه مسئولان و دست‌اندرکاران، مربیان و بازیکنان تیم ملی می‌خواهیم بالاترین سطح همکاری و همدلی را بکار برند تا فوتبال ملی پیشرفت روز افزون داشته باشد.

شناسه خبر 48289