شناسه خبر:48804
1400/9/2 13:45:34

سپهرغرب، گروه کار و دانش: مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پایدار ابتکار آرمینا گفت: دستگاه تصفیه آب نمونه‌های خارجی و داخلی بسیاری دارد، اما وجود فیلتر آنتی باکتریال حاوی نانو ذرات و اکسید روی و قابلیت شارژی بودن کارتریج از امتیازات این محصول نسبت به سایر نمونه‌ها محسوب می‌شود.

ابراهیم اکبرزاده ضمن بیان اینکه دستگاه تصفیه آب با همکاری شرکتی دیگر تولید شده است، اظهار کرد: این دستگاه تصفیه آب دارای یک کاتریج کربن فعال حاوی نانو ذرات نقره و اکسید روی است.

وی افزود: کارتریج قرار گرفته بر این دستگاه به گندزدایی، ازبین بردن باکتری‌های آب و تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می‌کند؛ درمناطقی که درگیر بار میکروبی درآب است نیز این دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان پایدار ابتکار آرمینا ادامه‌ داد: این دستگاه نمونه‌های خارجی و داخلی بسیاری دارد، اما وجود فیلتر آنتی باکتریال حاوی نانو ذرات و اکسید روی و قابلیت شارژی بودن کارتریج از امتیازات این محصول نسبت به سایر نمونه‌ها محسوب می‌شود.

وی اضافه شدن فیلتر آنتی باکتریال را از مزیت‌های رقابتی این محصول دانست و گفت: خارج از بحث کیفیت دستگاه، کارتریج فیلتر این دستگاه به صورت شارژی است یعنی دیگر نیاز نیست که برای تعویض فیلتر کل کارتریج را تعویض و غلاف پلاستیکی را دور بریزیم.

اکبرزاده تصریح کرد: برای تعویض کارتریج این دستگاه کافی است که محتویات داخل آن توسط شخص تخلیه و سپس محتویات جدیدی که از طرف شرکت با قیمتی پایین‌ تامین می‌شود را داخل آن قراردهد.

وی افزود: علاوه‌بر موارد گفته شده در این دستگاه یک سامانه یا سیستم هوشمند نصب شده که وضعیت عملکرد فیلترها را کنترل می‌کند که زمان تعویض کارتریج، دستگاه آلارم‌داده و شخص را متوجه فرارسید زمان تعویض می‌کند؛ این مورد از دیگر مزیت‌های رقابتی این دستگاه به حساب می‌آید.

 

شناسه خبر 48804