شناسه خبر:48990
1400/9/7 09:45:43

سپهرغرب، گروه خبر: نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به توانمندی‌های موجود در تولید واگن و ماشین‌آلات راهسازی، دولت جلوی هرگونه واردات واگن‌ و ماشین‌آلات راهسازی دست دوم را بگیرد.

محمدحسن آصفری صبح شنبه در حاشیه بازدید هیئت‌رئیسه فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی از یک شرکت صنعتی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز جلسه‌ای با حضور مسئولین تأمین اجتماعی کشور و مسئولین استانی به همراه شوراهای اسلامی کار و تشکل‌های کارگری خواهیم داشت. در این جلسه قرار است مسئولان مشکلات کارگری را بشنوند تا بتوان با اصلاح برخی قوانین در حوزه کار و صنعت و حمایت‌های مالی در قالب تصمیماتی که در بودجه 1401 گرفته می‌شود، شرایطی را فراهم کرد که مشکلات برخی کارخانه‌ها حل شود و صدای زیبای صنعت در آن‌ها شنیده شود.

وی با بیان اینکه فراکسیون کارگری مجلس برنامه‌های خوبی دارد، گفت: این چندمین سفر استانی این فراکسیون است و در آینده به دیگر استان‌ها نیز سفر خواهد شد تا دغدغه‌های کارگران شناسایی و رفع شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی مصوب کرده با توجه به توانمندی‌های موجود به‌ویژه در حوزه تولید واگن و ماشین‌آلات راهسازی، دولت جلوی هرگونه واردات به‌ویژه واردات واگن‌ها و ماشین‌آلات راهسازی دست دوم را به کشور بگیرد.

آصفری ادامه داد: اگر ممنوعیت ورود واگن و ماشین‌آلات دست دوم توسط وزارتخانه‌ها اجرا نشود، قطعاً نمایندگان مجلس از جایگاه نظارتی خود با طرح سؤال و استیضاح پیگیری خواهند کرد تا جلوی خروج ارز را گرفته و ارز برای تولید داخل کشور هزینه شود.

شناسه خبر 48990