شناسه خبر:49257
1400/9/13 09:48:36
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان:

هدف دولت سیزدهم خدمت به مردم و مقابله با فساد است

سپهرغرب، گروه خبر: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه اگر حضور مردم برای دفاع از کشور نبود آیا امروز حرفی از ایران بود گفت: امروز به برکت خون شهدا دولت سیزدهم در جهت خدمتگزاری به مردم و مقابله با فساد حرکت کرده و تلاش می‌کند مشکلات را برطرف کند.

روز پنجشنبه و با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری همدان، امام جمعه و نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی آئین تکریم مراد ناصری فرماندار سابق نهاوند و معارفه جعفر سلگی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان در این آئین گفت: امروز مسئولیت داشتن در جمهوری اسلامی یک نعمت است که باید از طریق آن به مردم خدمت کرد و شان و بزرگی مسئولین نیز منوط به خدمتگزاری به ولی‌نعمتان خود است.

مهدی باب‌الحوائجی افزود: مردم یکی از ارکان اصلی انقلاب هستند که مسوولان باید خود را به آنها نزدیک کرده و با تمام تلاش در راستای تقویت نظام اسلامی به آنان خدمت کنند.

وی با بیان اینکه اگر حضور مردم برای دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی نبود آیا امروز حرفی از ایران و نظام جمهوری اسلامی مطرح بود گفت: امروز به برکت خون شهدا، معماری‌های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری، دولت سیزدهم در جهت خدمتگزاری به مردم حرکت کرده و شبانه‌روزی تلاش می‌کند مشکلات کشور را برطرف کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان افزود: ما مسئولین هر چقدر هم برای کار و پیشرفت کشور برنامه‌ریزی کنیم در کنار آن به دعای خیر مردم هم نیاز داریم همانگونه که در دوران دفاع مقدس این دعای مردم بود که توانست رزمندگان را پیروز کند.

وی توسل به ائمه اطهار(ع) و معنویت را رمز موفقیت در کارها دانست و با بیان اینکه باید هر چه بیشتر خود را به این سلاح مجهز کنیم افزود: دولت مردمی سیزدهم برای مقابله با فساد و ظلم حرکت کرده که امیدواریم به برکت خون شهدا بتوانیم مقدمات ظهور امام زمان(عج) را فراهم کنیم.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در حال حاضر یکی از بهترین و طلایی‌ترین شرایط برای توسعه استان فراهم شده است زیرا هم دولت آیت‌الله رئیسی عزم خود را برای ساختن ایرانی آباد جزم کرده و هم ارتباطات ما با مسئولین کشور فراهم است.

علیرضا شهبازی اتحاد مسئولین شهرستان را یگانه راه استفاده از امکانات موجود برای توسعه دانست و گفت: یکی از عوامل عقب‌ماندگی نهاوند اختلاف و درگیری در سطح شهرستان بوده لذا باید تلاش کنیم که وارد حاشیه نشویم زیرا حاشیه‌سازی ظلم به نهاوند است.

وی گفت: اگر چه در کشور مشکلات اعتباری وجود دارد و دشمن فشارهای زیادی را در زمینه اقتصادی به ما فراهم آورده اما با این وجود باز هم امکانات و فرصت‌های خوبی برای توسعه فراهم است که باید از آن بهره برداری کرد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی ایجاد اشتغال برای جوانان را یکی از مهمترین وظیفه مسئولان عنوان کرد و افزود: در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان کارهای خوبی انجام شده که آثار و ثمرات آن را در آینده نزدیک خواهیم دید.

وی با بیان اینکه به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان فاز اول کارخانه دولومیت در حال اتمام است که در دهه فجر مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت گفت: در زمینه بهره‌برداری از معادن مس نهاوند کارهای تحقیقاتی انجام گرفته و مجتمع پتروشیمی نیز در دست پیگیری است.

شناسه خبر 49257