شناسه خبر:6086
1397/11/30 10:47:30

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: دوره آموزشی حقوق شهروندی برای پرسنل جایگاههای عرضه سوخت در استان برگزار شد.

فریدون یاسمی اظهار کرد: در راستای برگزاری دوره‌های آموزشی در شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان و ایجاد زیرساخت‌های لازم در راستای تحقق حقوق شهروندی دوره آموزشی حقوق شهروندی و رعایت تکریم ارباب رجوع برای کلیه مالکین و پرسنل جایگاههای عرضه فرآورد‌ه‌های نفتی منطقه کردستان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌ها براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و همکاری انجمن صنفی جایگاهداران استان برگزار شده است، افزود: طی برگزاری هشت دوره آموزشی در نواحی 9گانه منطقه، تمامی مالکین و پرسنل 66 باب جایگاه عرضه فرآوره‌های نفتی استان با مفاهیم و اصول ارتباط موثر با مشتری، رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع آشنا شدند.

وی با بیان اینکه‌ توانایی برقراری یک ارتباط مؤثر و کارا یک مهارت است، خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات بین فردی و تعارضات زندگی اجتماعی امروزی ناشی از عدم برقراری ارتباط صحیح است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان اعلام کرد: بنا به شرایط عملیاتی محیط کار و مراجعه مشتریان مختلف با شرایط اجتماعی و فرهنگی به جایگاههای عرضه و لزوم رعایت نکات ایمنی در این جایگاهها، برخورد مناسب با مشتریان و غیره با دعوت از اساتید دانشگاهی استان نسبت به برگزاری این دوره آموزشی برای 485 نفراز پرسنل جایگاه‌های عرضه منطقه اقدام شد.

یاسمی اظهار کرد: در این دوره آموزشی 485 نفر از پرسنل جایگاههای عرضه منطقه شرکت کردند.

وی گفت: همزمان با برگزاری دوره آموزشی فوق همکاران واحد برنامه‌ریزی و کنترل و نظارت منطقه نیز نسبت به ارائه آئین‌ نامه رسیدگی به تخلفات توزیع در جایگاه‌های عرضه و سی ان جی، ابلاغی از ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران برای پرسنل و مالکین مجاری عرضه استان اقدام کردند.

شناسه خبر 6086