شناسه خبر:86341
1403/6/20 17:10:00
شهید جعفر معصومی:

حامی مستضعفان باشید

شهید جعفر معصومی در وصیت‌نامه خود آورده است: وظیفه امت حزب‌الله اجراى برنامه‌هاى اسلام و کمک به ملل مستضعف و پیاده کردن برنامه‌هاى اسلام است.


«شهید»، شاهد شهود عرفانی شد و نقش هر چه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
«شهید»، همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه‌ بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه.عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند.
حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!
تبرک لحظاتمان با شهید جعفر معصومی:
در این عصر وظیفه ما امت حزب‌الله اجراى برنامه‌هاى اسلام و تقویت تبلیغات و کمک به ملل مستضعف جهان و پیاده کردن برنامه‌هاى اسلام و اطاعت از اولیاء‌الله است. وظیفه خطیرى به گردن داریم که نباید خود را بی‌تفاوت قرار دهیم، از امت حزب‌الله و شهیدپرور ایران می‌خواهم تا خون در رگ دارند، این راه خدا و انبیاء را ادامه دهند.
امت حزب‌الله و اى جوانان! در نمازهای جماعت و جمعه و دعاها خصوصاً دعاى کمیل شرکت کنید و دعا کنید اللهم لاتکلنى على نفسى طرفه عین ابدا و هوشیار باشید. مبادا در رختخواب ذلت بمیرید که حسین (ع) در میدان نبرد به شهادت رسید، مبادا در غفلت بمیرید که على (ع) در محراب عبادت به شهادت رسید، مبادا در بی‌تفاوتى بمیرید که على‌اکبر در راه حسین (ع) و با هدف شهید شد.
استغفار و دعا را از یاد نبرید که بهترین درمان‌ها براى تسکین دردها است و همیشه به یاد خدا باشید و در راه او قدم بردارید. نگذارید دشمنان بین شما تفرقه بیندازند و شما را از روحانیت متعهد جدا کنند که اگر چنین کردند، روز بدبختى مسلمانان و روز جشن ابرقدرت‌ها است.
مساجد را خالى نگذارید و بیشتر به مسجد بروید که بسیار به مسجد رفتن جهاد است؛ وحدت و همبستگى خود را مستحکم‌تر کنید و همان‌طور که قرآن کریم مى فرماید، واعتصموا بحبل‌الله جمیعا و لاتفرقوا. از همدیگر جدا نشوید تا بتوانید بر دشمنانتان غلبه کنید و با نفس خود بیشتر مبارزه کنید که بزرگ‌ترین جهاد در راه خداست.
خواهران! می‌خواهم که حجاب خود را رعایت کنید که رعایت کردن حجاب نشانه زینب‌وار و مبارزه با نفس است؛ راهم را ادامه دهید.

شناسه خبر 86341