کد خبر : 1046
تاریخ : 1397/7/11
گروه خبری : اقتصادی

ملاقات شهروندان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان همدان

سپهرغرب، گروه خبر: مدير توسعه منابع اداره کل راه و شهرسازي استان همدان اين هفته جلسه مردمي خود را مطابق با روال معمول در محل اداره کل با جمعي از شهروندان برگزار کرد.

به گزارش سپهرغرب و به نقل از روابط عمومي اداره کل راه و شهرسازي استان همدان، حسن ربانيارشد اين هفته در جلسه ملاقات مردمي ضمن تأکيد بر ديدارهاي هفتگي چهره به چهره مسئولان با مردم، گفت: اين ديدارها ميتواند موجب تسهيل دسترسي شهروندان به مسئولان اداره کل و خدماترساني، پاسخگويي و پيگيري بهتر مطالبات مردمي شود.

وي با بيان اينکه ديدارهاي اينچنيني نقش بهسزايي بر ايجاد اميد و اعتماد در ميان مردم دارد، اظهار کرد: رسيدگي به حقوق شهروندان يکي از سياستهاي دولت تدبير و اميد است که بهجد در دستور کار مديران قرار دارد.

وي افزود: اين اداره کل يکي از دستگاههاي اجرايي است که بهطور مستمر هر هفته جلسه ديدارهاي مردمي را با حضور مستقيم معاونين و مديران مربوطه، در اولويت قرار داده است.

ربانيارشد حضور معاونين و مديران مربوطه را در ملاقات مردمي عامل بسيار مهمي در سرعت بخشيدن به درخواست مراجعهکنندگان و پيگيري مسائل و مشکلات مردمي و پاسخگويي بهتر و تکريم اربابرجوع دانست.

وي در ديدار مردمي اين هفته اظهار کرد: در اين ملاقات مردمي اقشار مختلف مردم در حوزه بازآفريني شهري و مسکن با ثبتنام از طريق دفتر روابط عمومي درخواست ديدار داشتند که در ديداري چهره به چهره درخواستها، مسائل و مشکلات خود را مطرح کرده و با توجه به رسيدگي کاربردي به مسائل و مشکلات اين عزيزان، ديدار با حضور معاونين و مديران مختلف اين حوزه انجام گرفته و دستورات لازم نيز صادر شد.

گفتني است، برنامه ملاقات مردمي هر هفته در محل اداره کل برگزار ميشود؛ متقاضيان جهت هماهنگي بيشتر به دفتر روابط عمومي واقع در طبقه اول اين اداره کل مراجعه کنند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/1046