کد خبر : 12630
تاریخ : 1398/7/13
گروه خبری : ورزشی

درخشش دوچرخه‌سواران کردستانی در رقابت‌های لیگ کوهستان کشور

سپهرغرب، گروه ورزشی: تیم دوچرخه سواری هیئت کردستان در رقابت‌های لیگ کوهستان کشور با کسب یک نشان طلای سهند علیجانی در رشته کراس کلانتری و یک نشان نقره شایان ولی‎زاده اردلان در رشته دانهیل جایگاه نخست تیمی رده سنی جوانان این رشته را به دست آورد.

مرحله سوم و پایانی رقابت‌های لیگ دوچرخه‌سواری کوهستان کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگ‎سالان از روز هفتم مهرماه به‎مدت سه روز به میزبانی استان گیلان برگزار شد.

در این رقابت‌ها که در پارک جنگلی شهرستان لاهیجان برگزار شد، 110 دوچرخه‎سوار در قالب 27 تیم از 26 استان کشور در دو رشته کراس کانتری و دانهیل به‎مدت سه روز به رقابت پرداختند.

تیم استان کردستان متشکل از 6 رکابزن در دو رشته دانهیل و کراس کانتری حضور پیدا کردند و توانستند دو نشان طلا و نقره و مقام قهرمانی رده سنی جوانان رشته دانهیل را به دست آورد.

در نتایج انفرادی رده سنی جوانان رشته کراس کانتری، سهند علیجانی رکابزن کردستانی موفق شد جایگاه نخست و نشان زرین طلا را برای تیم کردستان کسب و در رشته دانهیل همین رده سنی شایان ولی‎زاده اردلان موفق شد جایگاه دوم و نشان نقره را از آن خود کند.

در نتایج تیمی رده سنی جوانان رشته دانهیل، تیم کردستان توانست بالاتر از تمامی استان‌ها جایگاه نخست را به دست آورد و نماینده‌های البرز و زنجان به ترتیب در رده‌های دوم و سوم ایستادند.

گفتنی است؛ رکابزنان کردستانی با سرپرستی افشین صلواتی و مربیگری احسان رستمی در این مسابقات حضور پیدا کردند.

رقابت‌های دوچرخه‎سواری مرحله پایان لیگ کوهستان کشور طی روزهای هفت لغایت 10 مهرماه در لاهیجان برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در قالب تیم ملی دوچرخه‎سواری کوهستان برای حضور در رقابت‌های آسیایی تایلند که دی‎ماه سال جاری برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/12630