کد خبر : 13015
تاریخ : 1398/7/24
گروه خبری : اقتصادی

افتتاح فاز 2 کارخانه چرم شهباز همدان

سپهرغرب، گروه خبر: فاز دوم کارخانه چرم شهباز با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان افتتاح شد.

به گزارش سپهرغرب به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان، فاز دوم کارخانه چرم شهباز با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان با حضور معاون امور اقتصادی استاندار، رئیس سازمان صمت همدان و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان افتتاح شد.

ظاهر پورمجاهد، معاون امور اقتصادی استاندار همدان در این مراسم با بیان اینکه تکمیل زنجیره تولید یکی از مهم‌ترین ارکان پیشرفت در صنعت استان است، گفت: امروز با افتتاح فاز دوم کارخانه چرم شهباز، شاهد تکمیل زنجیره تولید این کارخانه موفق هستیم که محصولات چرمی از صفر تا صد در آن تولید و روانه بازار می‌شود.

وی افزود: این امر ارزش‌افزوده بالا و ایجاد اشتغال پایدار را به دنبال دارد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌‌های صنعتی همدان نیز عنوان کرد: از اهداف مهم شرکت شهرک‌های صنعتی حمایت از تولید است و یکی از نکات مهم در این مسیر، آموزش تولیدکنندگان استان توسط اساتید مجرب و کاردان درزمینه تولید، صادرات، بسته‌بندی و بازاریابی است که شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در این خصوص گام‌های مؤثری برداشته‌است.

وی تصریح کرد: با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی همدان در حوزه آموزش، امروز شاهد افتتاح فاز دوم کارخانه چرم شهباز (واحد تخصصی تولید پوشاک چرمی) هستیم که با عرضه محصولات چرمی این کارخانه شامل کیف، کفش، لباس و غیره به بازار هدف، استان همدان نیز دارای برندی خاص در حوزه تولیدات چرمی کشور خواهد شد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/13015