کد خبر : 17109
تاریخ : 1398/11/15
گروه خبری : فرهنگی

«هفتاد و دومین غواص» تازه‌ترین کتاب حمید حسام در همدان رونمایی می‌شود

سپهرغرب، گروه خبر: تازه‌ترین اثر حمید حسام به‌نام "هفتادودومین غواص" با حضور مسئولان و اقشار مختلف مردم به‌مناسبت ایام الله دهه فجر در تالار فجر همدان رونمایی می‌شود.

به‌مناسبت ایام الله دهه فجر تازه‌ترین اثر ستاره بخت و اقبال همدان حمید حسام به‌نام هفتاد و دومین غواص با حضور مردم و مسئولان عرصه فرهنگ در همدان رونمایی می‌شود.

این اثر روایتگر خاطرات "کریم مطهری" جانباز دوران دفاع مقدس و فرمانده گردان غواصی جعفر طیار لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان است که شب عملیات با دیگر غواصان همدانی دل به اروند سپردند تا حماسه‌ای ماندگار در "کربلای4" رقم بزنند. وی و محسن جامه‌بزرگ معاون گردان غواصی جعفر طیار در این عملیات به‌شدت مجروح شده‌اند و از معدود بازماندگان این واقعه به‌شمار می‌آیند.

حمید حسام نویسنده توانای همدانی پس از روایت خاطرات جانباز شهید علی خوش‌لفظ در "وقتی مهتاب گم شد" و بیان خاطرات "پروانه چراغ‌نوروزی" همسر سرلشکر حاج حسین همدانی قافله‌سالار شهدای مدافع حرم در کتاب "خداحافظ سالار"، این بار قلم جادویی خود را به‌چرخش درآورده تا قدم به قدم با روایت‌های کریم مطهری غبار گمنامی را از چهره کربلای4 بزداید؛ کربلایی که شهدایش،کربلای بزرگتری به‌نام "کربلای5" را در دوران دفاع مقدس رقم زدند. 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/17109