کد خبر : 19592
تاریخ : 1399/1/23
گروه خبری : ورزشی

مربی تیم ملی کُشتی خبر داد:

تعویق المپیک2020 توکیو به سود کُشتی ایران

سپهرغرب، گروه ورزشی: مربی تیم ملی کُشتی آزاد کشور گفت: تعویق برگزاری بازی‌های المپیک توکیو بدون تردید به سود کُشتی کشورمان است.

مسعود مصطفی‌جوکار در گفت‌وگویی اظهار کرد: به تعویق افتادن این مسابقات را باید به فال نیک گرفت و از فرصت به‌دست‌آمده برای آماده‌سازی و حضور قدرتمند در بازی‌ها استفاده کرد.

وی اضافه کرد: در این شرایط معتقدم می‌توانیم در المپیک نتایج بهتری را کسب کنیم و از هم‌اکنون به کسب دو نشان طلا در کُشتی آزاد خوش‌بین هستم.

نایب‌قهرمان سابق المپیک 2004 آتن بیان کرد: فرصت یک‌ساله برای کُشتی کشورمان تا المپیک توکیو عالی است و می‌توانیم با بهترین نفرات اعزام شویم.

وی خاطرنشان کرد: به‌هرحال شیوع ویروس کرونا برای تمام نقاط جهان است و در چنین شرایطی باید ضمن رعایت و مراقبت از سلامت جسمانی، تمرین‌ها به‌صورت فردی دنبال شود.

مصطفی‌جوکار یادآور شد: کادر فنی تیم ملی به دنبال تدوین بهترین برنامه برای آماده‌سازی ملی‌پوشان است و به‌صورت مرتب نیز با آن‌ها در ارتباط هستیم.

وی افزود: وضعیت جسمانی و آمادگی ملی‌پوشان را به‌صورت مستمر پیگیری می‌کنیم تا به محض لغو تعطیلی تمرین‌های تیم ملی، بتوانیم ادامه برنامه‌ها را به‌صورت منظم برگزار کنیم.

مصطفی‌جوکار اظهار کرد: اکنون در همان فضای خانه نیز می‌توان آمادگی بدنی را تا حدی حفظ کرد و ارتقا داد و برای تمامی ملی‌پوشان برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

مسعود مصطفی‌جوکار از مربیان سازنده کُشتی استان همدان و عضو تیم ملی کُشتی آزاد کشور است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/19592