کد خبر : 19741
تاریخ : 1399/1/27
گروه خبری : ورزشی

رئیس هیئت کُشتی استان کرمانشاه:

جای جام باشگاه‌های جهان دنبال میزبانی جام تختی در کرمانشاه هستیم

سپهرغرب، گروه ورزشی: رئیس هیئت کُشتی استان کرمانشاه گفت: به دنبال گرفتن میزبانی رقابت‌های کُشتی جام باشگاه‌های جهان نیستیم و برنامه‌ریزی داریم تا میزبانی مجدد رقابت‌های بین‌المللی کُشتی آزاد جام تختی را بگیریم.

محمدحسین محبی با اشاره به برگزاری رقابت‌های کُشتی آزاد و فرنگی جام باشگاه‌های جهان در سال جاری، اظهار کرد: سال گذشته این رقابت‌ها در هر دو بخش آزاد و فرنگی به میزبانی بجنورد برگزار شد، اما امسال فدراسیون بنا دارد این رقابت‌ها را در دو شهر برگزار کند که استان‌هایی درخواست میزبانی این رقابت‌ها را دادند و سنندج هم میزبان مسابقات کُشتی فرنگی جام باشگاه‌های جهان شد.

وی با رد ادعای درخواست کرمانشاه برای میزبانی این رقابت‌ها، گفت: چند استان طی درخواستی از فدراسیون خواستار میزبانی این رقابت‌ها شده‌اند، اما ما برنامه‌ای برای درخواست میزبانی این رقابت‌ها نداریم.

رئیس هیئت کُشتی کرمانشاه از برنامه‌ریزی برای میزبانی مجدد جام تختی در کرمانشاه خبر داد و تأکید کرد: به جای میزبانی جام باشگاه‌های جهان که تنها با حضور چند تیم باشگاهی برگزار می‌شود، به دنبال میزبانی مجدد رقابت‌های بین‌المللی کُشتی آزاد جام تختی هستیم.

وی اعلام کرد: پاره‌ای از مسائل و مشکلات باعث شد تا رقابت‌های جام تختی در سال گذشته با کاهش شدید تعداد تیم‌های خارجی برگزار شود، اما امسال این رقابت‌ها را با تیم‌های بیشتر و قدرتمندتر از سال‌های قبل برگزار می‌کنیم.

محبی با بیان اینکه فدراسیون هم مخالفتی برای میزبانی کرمانشاه در جام تختی ندارد، عنوان کرد: تجربه چندسال میزبانی این رقابت‌ها، وجود امکانات مناسب و از همه مهم‌تر تماشاچیان پُرشوری که داریم، سبب موافقت فدراسیون با این درخواست خواهد شد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/19741