کد خبر : 19813
تاریخ : 1399/1/29
گروه خبری : ورزشی

خبر خوش برای ورزش همدان؛

همدان، گزینه‌ اصلی میزبانی کُشتی جام باشگاه‌های جهان

کُشتی همدان به دنبال تیم‌داری دوباره در لیگ

سپهرغرب، گروه ورزشی: در راستای مذاکرات صورت‌گرفته میان مسئولان سازمان لیگ و هیئت کُشتی استان همدان برای تیم‌داری این استان در لیگ برتر و همچنین اعلام آمادگی اولیه همدان برای میزبانی از کُشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان، عبدالمهدی نصیرزاده در این استان حاضر شد.

در نشستی که به میزبانی استانداری همدان برگزار شد، رئیس سازمان لیگ کُشتی با مصطفی آزادبخت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استان همدان، محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان و حمیدرضا یاری رئیس هیئت کُشتی همدان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نصیرزاده در این جلسه گفت: حق استان همدان است که با این همه استعداد، یک تیم در لیگ برتر داشته باشد. پیش از این چهره‌هایی همچون جمال میرزایی، صادق گودرزی، میثم مصطفی جوکار و سعید ابراهیمی از دل همین مسابقات داخلی ازجمله لیگ در کُشتی کشور مطرح شدند و به افتخارات بین‌المللی رسیدند.

معاون استاندار همدان نیز در بخشی از صحبت‌های خود گفت: باید بپذیریم کُشتی در همدان طرفداران خاص خودش را دارد؛ همدان با توجه به پتانسیلی که دارد باید هم در کُشتی و هم در فوتبال، در لیگ برتر تیم داشته باشد. متأسفانه در فوتبال که تیم پاس به دسته‌های پایین‌تر سقوط کرده، اما تلاش می‌کنیم مقدمات حضور یک تیم قدرتمند در لیگ برتر کُشتی فراهم شود.

با توجه به مذاکرات صورت‌گرفته در این نشست، استان همدان به‌عنوان یکی از گزینه‌های اصلی میزبانی کُشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان مطرح شد. همچنین مسئولان این استان از تیم‌داری در لیگ برتر کُشتی آزاد به‌شدت استقبال کردند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/19813