کد خبر : 20364
تاریخ : 1399/2/7
گروه خبری : شهر

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خبر داد:

20 مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب پلمپ شد

سپهرغرب، گروه خبر: مدیر شهرداری منطقه سه سنندج از پلمپ 20 مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب خبر داد و گفت: در راستای بند 24 ماده 55 آراء کمیسیون ماده صد این مغازه‌ها که به‌صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بودند، پلمپ شد.

به گزارش ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری سنندج: مدیر شهرداری منطقه سه سنندج عنوان کرد: 20 مغازه در سطح منطقه پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج اظهار کرد: متأسفانه یکی از مواردی که شهرداری با آن مواجه است، موضوع تغییر کاربری خودسرانه ملک شخصی، توسط شهروندان است.

مهندس‌فواد کریمی عنوان کرد: برابر قانون شهرداری موظف است، طبق ضوابط نقشه املاک در پروانه‌های ساختمانی صادره، در خصوص نوع استفاده از ساختمان و چنانچه برخلاف مندرجات پروانه در ملک غیرتجاری، استفاده تجاری شود، شهرداری می‌تواند با ارجاع به کمیسیون و صدور رأی نسبت‌به پلمپ آن اقدام کند.

وی تصریح کرد: برخی از شهروندان ملک‌های ساختمانی خود را به‌صورت غیرقانونی به کاربری تجاری تبدیل و آن را مورد استفاده قرار داده یا اجاره داده بودند.

وی از پلمپ 20 مغازه غیرمجاز در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب، خبر داد و گفت: در راستای بند 24 ماده 55 آراء کمیسیون ماده صد، این مغازه‌ها که به‌صورت غیرمجاز به تجاری تبدیل شده بود، پلمپ شدند.

کریمی اضافه کرد: این ملک‌ها در حد فاصل میدان کوهنورد تا میدان حجاب شناسایی و در کمیسیون ماده صد، آراء آن صادر و پلمپ شد.

مدیر شهرداری منطقه سه سنندج خاطرنشان کرد: از تمام معابر سطح منطقه بازدید به‌عمل خواهد آمد و املاکی که تغییر کاربری داده شده‌اند، پلمپ شده و در کمیسیون ماده صد تعیین تکلیف می‌شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/20364