کد خبر : 20872
تاریخ : 1399/2/15
گروه خبری : ورزشی

گوشه و کنار ورزش

رکورد لیفت سنگین‌ترین وزنه جهان شکسته شد

مرد آهنین ایسلندی و بازیگر سریال بازی تاج و تخت توانست با بالا بردن وزنه 501 کیلوگرمی رکورد جدیدی را در جهان ثبت کند.

هافتور ژولیوس بیورنسون، بازیگر نقش گریگور کلگین ملقب به مانتین در سریال «بازی تاج‌وتخت» حالا یکی از خارق‌العاده‌ترین رکوردهای جهان را در اختیار دارد.

این مرد آهنین ایسلندی که چند باری در کشورش و مسابقات مختلف بین‌المللی توانسته عنوان قویترین مرد را کسب کند، به رکورد جادویی "ادی‌هال" حمله موفقی داشت و توانست یک کیلوگرم رکورد 500 کیلویی این مرد بریتانیایی را که در سال 2016 به ثبت رسیده بود، پشت سر بگذارد.

 

پرتابگران ایرانی با جیب خالی در بلاروس!

دو پرتابگر ایرانی که از چند ماه قبل اردوی خود را در بلاروس برپا کردند، این روزها در شرایط عجیی گیر افتادند.

بهنام شیری و حسین رسولی، 2 ملی‌پوش پرتاب دیسک ایران که از چند ماه قبل با حمایت فدراسیون دوومیدانی به بلاروس اعزام شدند تا زیر نظر مربی خود در این کشور تمرین کنند، بعد از گذشت بیش از سه ماه نه راهی برای بازگشت به تهران دارند و نه بودجه‌ای برای ادامه تمریناتشان در بلاروس برایشان باقی مانده است.

 

 قول جالب دختر تکواندوکار به پزشکان و پرستاران

شگفتی‌ساز تکواندوی زنان ایران گفت: این قول را می‌دهم که ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی، جهانی و المپیک با کسب خوشرنگ‌ترین مدال‌ها دل کادر درمانی را شاد خواهند کرد.

مهلا مومن‌زاده، ملی‌پوش جوان تکواندوی ایران در مسابقات جهانی 2019 منچستر توانست در 17 سالگی نشان نقره جهان را کسب کند و یکی از شگفتی سازان رقابت‌ها باشد.

 

برگزاری همایش 70 نفره برای انتخاب سرمربی جدید تیم والیبال

نخستین نشست هم‌اندیشی مربیان و کارشناسان والیبال کشور برای انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال برگزار می‌شود.

در شرایطی که با جدایی ایگور کولاکوویچ از نیمکت تیم ملی والیبال ایران، این روزها انتخاب سرمربی تیم ملی بزرگسالان به دغدغه اصلی فدراسیون تبدیل شده، بعد از برگزاری یک کارگروه تخصصی با حضور 10 نفر، این بار داورزنی تصمیم به برگزاری یک نشست پرجمعیت 70 نفره گرفته تا با همه کارشناسان و حتی اصحاب رسانه برای انتخاب سرمربی تیم ملی مشورت کند.

 

پیشنهاد 70 میلیون پوندی رئال مادرید برای پوگبا

نشریه انگلیسی میرر مدعی شد، باشگاه رئال مادرید با ارایه پیشنهاد 70 میلیون پوندی (87 میلیون دلار) شانس خود را برای جذب هافبک فرانسوی منچستر یونایتد امتحان خواهد کرد.

 

افتخار رئیس فدراسیون اسکی: پیست دیزین مرجعی برای خوردن برخی افراد بود

عبدی افتخاری در پاسخ به سوال مبنی بر اینکه صحبت‌هایی مطرح شده مبنی بر اینکه شما رستوران‌ها و تبلیغات پیست اسکی دیزین را از طریق مزایده واگذار نکرده‌اید تصریح کرد: همه این کارها طبق فراخوان روزنامه و مزایده انجام شده است. دیزین سال‌ها مرجعی برای خوردن برخی از افراد بود. قرار نبود ما پیست‌داری کنیم اما افرادی که از هیئت البرز معرفی شدند واجد شرایط نبودند. بررسی‌ها انجام گرفت آن‌ها خواستار اداره پیست شدند حتی صورتجلسه هم در این خصوص تنظیم شد اما در این فاصله با کرونا روبرو شدیم. قرارداد ما هم بر مبنای کرونا فسخ شده است.

 

پرونده ایران و کی‌روش در دادگاه عالی ورزش

درباره انتشار مباحث مربوط به پرونده سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال بزرگسالان (کارلوس کی‌روش) که نزد فیفا مفتوح است، فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که اواخر اسفند 1398 رای کمیته وضعیت فیفا درخصوص نامبرده به فدراسیون فوتبال ایران واصل شد و متعاقب آن تقاضای گراندز رای (ارائه دلایل صدور رای) از سوی فدراسیون در مهلت قانونی به فیفا ارسال شد. اکنون با توجه به دریافت گراندز رای، اعتراض فدراسیون فوتبال ایران در موعد مقرر به دادگاه حکمیت ورزش (CAS) ارسال خواهد شد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/20872