کد خبر : 23150
تاریخ : 1399/3/21
گروه خبری : ورزشی

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد:

دوپینگ، آفت رده سنی پایه است

سپهرغرب، گروه ورزشی: مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشور گفت: دوپینگ آفت رده‌های سنی پایه کشتی است و هیئت‌های کشتی باید توجه جدی به این معضل داشته باشند.

محسن کاوه روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیئت کشتی و مدیران ورزش استان همدان اظهار داشت: مربیان باید مراقب رده سنی پایه به خصوص نونهالان در برابر معضل دوپینگ باشند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش دانش مربیان کشتی در کشور گفت: بهترین نوع بدنسازی برای سنین پایه به خصوص نونهالان بدنسازی طبیعی همچون شنا است ضمن اینکه دوره‌های تمرینی باید متنوع و تخصصی برگزار شود.

کاوه با تمجید از سوابق درخشان کشتی همدان بیان کرد: همدان از گذشته دارای قهرمانان ارزنده بوده و همواره فنی ترین کشتی گیران کشور را داشته است.

مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد کشور با اشاره به اینکه همدان می‌تواند در المپیک سهمیه داشته باشد، یادآور شد: مسعود کمروند کشتی گیر اهل نهاوند برای حضور در المپیک امیدوار باشد هر چند مسیر دشوار پیش رو دارد و باید در شرایط ایده آل از سد حریفان خود عبور کند.

وی افزود: همدان از مهره‌های ارزنده نظیر جوکار، ابراهیمی و مالمیر بهره مند است که باید قدر این قهرمانان مطرح را دانست و از تجربه آنها استفاده کرد.

کاوه اظهار کرد: سعید ابراهیمی باید قهرمان المپیک می‌شد به حقش نرسید، جمال میرزایی دیگر کشتی گیر همدانی نیز  استعداد خوبی بود و می‌توانست سالها مدال‌آوری کند.

وی با ابراز رضایت از عملکرد هیئت کشتی همدان گفت: دوره فعلی مدیریت هیئت کشتی این استان به خوبی در حال سپری شدن است و به طور قطع دستاوردهای موفق و مهمی را به ارمغان خواهد آورد.

محسن کاوه مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد برای برگزاری دوره دانش افزایی مربیان همدان به این شهر سفر کرده است

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/23150