کد خبر : 25421
تاریخ : 1399/4/31
گروه خبری : استان‌ها

پرستاران کرمانشاه 40 میلیارد تومان کارانه می‌گیرند

مدیرکل بیمه سلامت کرمانشاه، از تخصیص 40 میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان بیمه سلامت کشور به این استان خبر داد و گفت: این مبلغ با هدف قدردانی از تلاش‌ها و جانفشانی کادر پرستاری استان در مقابله با شیوع ویروس کرونا و خدمت‌رسانی به بیماران، در قالب کارانه پرداخت می‌شود.

دکتر کیومرث مظفری روز گذشته افزود: بیمه سلامت استان کرمانشاه این مبلغ را در اختیار دانشگاه علوم‌پزشکی استان می‌گذارد تا به کادر پرستاری پرداخت شود.

او اظهار کرد: با پرداخت این 40 میلیارد تومان، مطالبات سال 98 دانشگاه علوم‌پزشکی از بیمه سلامت به سه‌ماه کاهش می‌یابد. همچنین مطالبات ماه‌های فروردین و اردیبهشت و 70 درصد از طلب خرداد امسال هم تسویه شده است.

مظفری ابراز امیدواری کرد که با تخصیص این اعتبار جدید، دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه، دغدغه کم‌تری برای رفع نیازها و کمبودهای خود داشته باشد و موجب تسهیل خدمت‌رسانی به همه بیماران، به‌ویژه مبتلایان کرونا شود.

بهمن روشنی؛ معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه فروردین امسال گفت: بیش از 350 پزشک فوق‌تخصص، متخصص و عمومی و دو هزار و 500 پرستار در شیفت‌های مختلف در بخش‌های ویژه کرونا در مراکز درمانی استان، مشغول خدمت‌رسانی هستند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/25421