کد خبر : 25577
تاریخ : 1399/5/2
گروه خبری : استان‌ها

مرمت ساختمان پایانه مسافربری همدان

شهردار همدان از مرمت ساختمان پایانه بزرگ مسافربری همدان و فضاسازی اطراف آن خبر داد.

عباس صوفی روز گذشته در بازدید از پایانه بزرگ مسافربری همدان ضمن تأکید بر ضرورت ارائه خدمات عالی به شهروندان همدانی، اظهار کرد: حفظ کیفیت خدمات مختلف در پایانه‌ها باید جهت استقبال و بدرقه، در شأن فرهنگ ایرانی و اسلامی باشد.

وی تصریح کرد:‌ مرمت ساختمان پایانه بزرگ مسافربری و فضاسازی اطراف آن در اولویت قرار دارد؛ ‌چراکه همدانی‌ها و مسافران این شهر شایسته بهترین خدمات هستند.

شهردار همدان در بازدید از بخش‌های مختلف پایانه بزرگ مسافربری خواستار توسعه و پویایی فضای سبز محوطه داخلی و بیرونی پایانه شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با اتمام پروژه سایت اداری سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری در محوطه این پایانه، شاهد نظارت مستمر و مداوم در نگهداری از امکانات و تجهیزات فضای عمومی پایانه باشیم.

صوفی با برشمردن اولویت‌های تخصصی در ارتقای ضریب ایمنی ناوگان حمل‌ونقل بار و مسافر در شهر همدان، تأکید کرد: مهم‌ترین مؤلفه در انجام وظایف شهرداری صیانت از سلامت عمومی است‌، بنابراین شهرداری کماکان تا نابودی آخرین آثار منتشرشده از ویروس کرونا خود را مکلف به ایستادگی و تلاش در راستای پیشگیری و مقابله با کرونا می‌داند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/25577