کد خبر : 26152
تاریخ : 1399/5/13
گروه خبری : استان‌ها

شهردار شیرین‌سو خبر داد:

جدول‌گذاری، هدایت رواناب‌ها و فاضلاب شهری

امیدواریم شبکه فاضلاب شهری شیرین‌سو در دستور بیاید

شهردار شیرین‌سو از جدول‌گذاری و تعویض تمامی جداول فرسوده، هدایت رواناب‌ها و فاضلاب شهری شیرین‌سو خبر داد‌.

سیدمصطفی موسوی در حاشیه بازدید از روند عملیات اجرایی جدول‌گذاری معابر و محلات گفت: تمامی جداول فرسوده معابر شهر شیرین‌سو تعویض می‌شوند.

موسوی ضمن تأکید بر رعایت عدالت در انجام پروژه‌ها و زمان‌بندی اقدامات مشابه، افزود: تمامی معابر سطح شهر ازنظر پیاده‌روسازی، هدایت رواناب‌ها، زیرسازی و کیفیت روکش بررسی شدند و به ترتیب اولویت‌بندی صورت‌گرفته، سامان‌دهی می‌شوند.

وی دلیل اولویت‌بندی سامان‌دهی معابر را تنگناهای اقتصادی و کمبود منابع انسانی شهرداری عنوان کرد و گفت: پس از بررسی مشکلات معابر شهری براساس تعداد خانوارهای ساکن در کوچه‌ها، نوع مشکل ایجادشده، زمان آغاز و پایان طرح و غیره، اولویت‌های اجرایی مشخص شدند.

شهردار شیرین‌سو هدف از اجرای این پروژه را بهبود عبور و مرور و هدایت مناسب آب‌های سطحی و فاضلاب شهری عنوان کرد و افزود: یکی از مطالبات مهم شهروندان گرامی بهبود عملکرد جداول خیابان‌ها و کوچه‌ها بود که با رعایت اولویت اجرایی درحال اجرا است.

موسوی با اشاره به اهتمام و جدیت شهرداری در خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات ایشان، ابراز کرد: عملیات جدول‌گذاری و تعویض جداول از سال گذشته آغاز شده و تا پایان موارد مشکل‌ساز ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر حفظ آرامش مردم و رعایت حقوق شهروندی در انجام پروژه‌های شهری، گفت: با توجه به ضرورت حفظ آرامش و آسایش شهروندان، سعی شده است در اجرای پروژه‌های شهری کمترین مزاحمت برای ساکنین محلات ایجاد شود و در حداقل زمان به اتمام برسد.

موسوی در پایان با اشاره به مشکلات نبود شبکه فاضلاب شهری در شیرین‌سو و اهمیت بهداشت شهروندان، افزود: امیدواریم به‌زودی طرح شبکه فاضلاب شهری شیرین‌سو در دستور کار قرار گیرد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/26152