کد خبر : 27481
تاریخ : 1399/6/5
گروه خبری : استان‌ها

جریمه 300 میلیون ریالی یک مرغ‌فروشی در همدان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 300 میلیون ریالی یک مرغ فروشی در همدان به خاطر عرضه خارج از شبکه خبر داد.

داریوش جودکی از جریمه 300 میلیون ریالی یک مرغ‌فروشی در همدان خبر داد و اظهار کرد: متخلف به دلیل عرضه خارج از شبکه یک تن مرغ تنظیم بازار توسط تعزیرات حکومتی همدان به جریمه نقدی محکوم شد.

وی با بیان اینکه این واحد سهمیه مرغ تنظیم بازار را گرفته و به جای عرضه به مردم به صورت شنیسل به رستوران‌ها می‌فروخت، خاطرنشان کرد: ماجرا از این قرار بود که طبق گزارش سازمان صمت مشخص شد یکی از مرغ‌فروشی‌های بازار مرکزی همدان یک تُن مرغ تنظیم بازار را به ارزش 150 میلیون ریال از توزیع‌کنندگان خریداری و در زیرزمین مغازه خود اقدام به خرد کردن و شنیسل کردن آن‌ها کرده و به چند برابر قیمت به رستوران‌ها می‌فروخت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان عنوان کرد: بر همین اساس پرونده‌ای در شعبه هفتم اداره کل تعزیرات حکومتی تشکیل شده و پس از کارشناسی و احراز تخلف، فرد متخلف به اتهام عرضه خارج از شبکه مبلغ 300 میلیون ریال در حق دولت محکوم شد.

وی در پایان با اشاره به شماره تماس 32523442 اداره کل تعزیرات حکومتی، تلفن گویای 124 و سامانه www.124.ir سازمان صنعت، معدن و تجارت و نیز تارنمای t135.ir گفت: شهروندان عزیز می‌توانند از این طریق موارد تخلف را به ما اطلاع دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/27481