کد خبر : 32999
تاریخ : 1399/9/13
گروه خبری : ورزشی

صبانور دور برگشت لیگ کُشتی فرنگی را با برد آغاز کرد

سپهرغرب، گروه ورزشی: در دور برگشت لیگ برتر کُشتی فرنگی باشگاه‌های کشور، صبانور کردستان با نتیجه هفت بر سه تیم شهدای مقاومت بسیج قم را شکست داد تا دور برگشت را با بُرد آغاز کند.

بازیکنان تیم صبانور کردستان روز چهارشنبه در وزن‌های مختلف توانستند موفق عمل کنند و درمجموع و نتیجه تیمی از تیم حریف پیشی بگیرند.

در وزن 55 کیلوگرم علی نوربخش از صبانور 9 بر صفر بر مهدی قربانی غلبه کرد و در 60 کیلوگرم شیرزاد بهشتی‌طلا از صبانور با نتیجه سه بر صفر محمد جانقلی از تیم حریف را بُرد.

در 63 کیلوگرم شاهین فلاحی از صبانور هشت بر صفر از مهدی قادری شکست خورد و در وزن 67 کیلوگرم امیرحسین حاجی‌پور هم با نتیجه هفت بر 10 ابوالفضل زینتی‌رفاه، بازی را باخت.

در وزن 72 کیلوگرم سوران محمدی 10 بر یک از امیر عبدی شکست خورد و در 77 کیلوگرم هم مجید خلیلی دیگر ورزشکار صبانور با ضربه فنی محمدحسین جلالی به پیروزی رسید.

در وزن 82 کیلوگرم شاهین شریعتی با نتیجه هشت بر صفر در مقابل داوود جوادیان مسابقه را بُرد و در وزن 87 کیلوگرم هم سامان عزیزی 11 بر سه در مقابل امیر رضایی دیگر بُرد تیم صبانور را رقم زد.

در وزن 97 کیلوگرم علی‌اکبر حیدری از صبانور با ضربه فنی محمدعلی حیدری را شکست داد و در وزن 130 کیلوگرم بهنام شجعی هم با ضربه فنی امیرمحمد بیات به پیروزی رسید.

تیم صبانور عصر چهارشنبه مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی مسابقه‌ دیگری داشت.

لری آبولادزه و گلا بولکوادزه دو کُشتی‌گیر گرجستانی که برای حضور در دور برگشت لیگ برتر کُشتی فرنگی کشور به تیم صبانور کردستان پیوسته بودند، به احتمال زیاد در این بازی به میدان می‌روند.

لری آبولادزه، فرنگی‌کار وزن 63 کیلوگرم قهرمان سابق نوجوانان جهان و دارای چندین نشان رنگارنگ رقابت‌های اروپایی است. همچنین گلا بولکوادزه، دیگر فرنگی‌کاری گرجستانی که به تیم صبانور کردستان ملحق شده است، قهرمانی رقابت‌های زیر 23 سال جهان و دو بار قهرمانی رقابت‌های اروپایی در وزن 77 کیلوگرم را در کارنامه خود دارد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/32999