کد خبر : 36803
تاریخ : 1399/11/28
گروه خبری : استان‌ها

وضعیت میدان میوه و تره بار زیبنده همدان نیست

سپهرغرب، گروه خبر: فرماندار همدان گفت:وضعیت میدان میوه و تره بار زیبنده همدان نیست

محمد علی محمدی در نشست ویژه بررسی مسایل و مشکلات میدان میوه و تره‌بار همدان گفت: وضعیت میدان میوه و تره‌بار بسیار نابسامان و زیبنده همدان نیست.

وی با اشاره به اینکه احداث میدان میوه و تره‌بار با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است افزود: به سرانجام رسیدن این طرح ممکن است چند سال به‌طول بینجامد که لازم است وضعیت میدان میوه و تره‌بار فعلی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

وی بی‌نظمی، مشکلات ترافیکی، سرقت و نقص ایمنی را از جمله مشکلات این بازار برشمرد و یادآور شد: میدان بار همدان دارای قدمت چندین ساله و در گذشته به‌عنوان یک پس کرانه به‌خوبی فعال بود اما به مرور مشکلات این مجموعه لاینحل باقیمانده و منجر به وضعیت نابسامان کنونی شده است.

محمدی با بیان اینکه دادستان همدان هم در این خصوص تاکید دارد افزود: طرح ساماندهی میدان میوه و تره‌بار توسط شهرداری همدان تهیه و در کارگروه کارشناسی ترافیک تایید شده که پس از تایید در شورای همتای استان باید در زمان کوتاهی اجرایی شود.

وی خواستار همکاری هیئت امنا و غرفه‌داران میدان میوه و تره‌بار در راستای اجرای طرح ساماندهی شد و اظهار کرد: نگاه شهرداری به این موضوع به هیچ وجه درآمدزا نیست و صرفا بهره‌مندی مردم از خدمات مطلوب تر و رفع مشکلات موجود مد نظر است.

میوه و تره بار همدان شد و افزود: واحدهای صنفی میدان بار ظرف یک هفته نسبت به مراجعه و خرید انشعاب آب از شرکت آب و فاضلاب همدان اقدام نمایند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/36803