کد خبر : 4126
تاریخ : 1397/10/6
گروه خبری : جامعه

برگزاری مراسم سالروز شهادت شهید رنجبرصولتی

گرزین: مدیریت کردن مخابرات به لحاظ تجهیزات و فنّاوری‌های جدید در زمان تحریم بسیار کار پرهزینه و دشواری است

سپهرغرب، گروه خبر: به مناسبت سالروز شهادت شهید رنجبرصولتی (پدر همکار گرامی حامد رنجبرصولتی از مخابرات شهرستان بهار) مراسمی در روز دوشنبه (سوم دی‌ماه) بعد از نماز مغرب و عشا با حضور مقامات محلی این شهرستان «فرماندار، امام‌جمعه، رئیس بنیاد شهید، مسئول ایثارگران استانداری همدان و مدیریت ایثارگران مخابرات منطقه همدان» در منزل این شهید گران‌قدر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم پس از قرائت زیارت عاشورا، قنبری (فرماندار شهرستان بهار) سیدعلی‌اکبر شیخ‌الاسلامی (رئیس اداره تدارکات مخابرات) و تعداد دیگری از رزمندگان گردان 155 در عملیات کربلای چهار خاطراتی از دوران جنگ را بازگو کردند.

در ادامه مراسم گرزین (مدیر مخابرات منطقه همدان) که خود از جانبازان و یادگاران جنگ تحمیلی است، با اشاره به فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در زمان جنگ و دفاع مقدس، گفت انشاالله امیدواریم ما با رفتار و عمل خودمان بتوانیم آن فرهنگ را دوباره احیا کرده و گسترش دهیم.

وی در ادامه اظهار کرد که مدیریت کردن مخابرات به لحاظ تجهیزات و فنّاوری‌های جدید در زمان تحریم بسیار کار پرهزینه و دشواری است؛ امیدواریم با استعانت از خداوند متعال، همکاری و همدلی همکاران خوبم در مخابرات و حمایت و مشایعت مسئولین عزیز استان، بتوانیم سرویس‌های با کیفیت بهتر در اختیار مردم قرار دهیم تا بدین‌وسیله شرمنده شهدا نباشیم.

در پایان مراسم حاضران از منزل آقای حسینی که یک طبقه ساختمان خود را به تصاویر و ثبت خاطرات سیزده نفر از شهدای خانواده اختصاص داده بود، بازدید کردند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/4126