کد خبر : 45984
تاریخ : 1400/6/27
گروه خبری : استان‌ها

دستگیری 4 سوداگر مرگ در ملایر

سرهنگ «محمدباقر سلگی» در تشریح این خبر گفت: در راستای مبارزه با توزیع‌کنندگان مواد مخدر در شهرستان ملایر، طرح پاک‌سازی در نقاط از پیش تعیین‌شده این شهرستان اجرا شد.

وی افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در بازرسی از مخفیگاه دو توزیع‌کننده مواد مخدر، یک کیلو و 170 گرم مواد مخدر از نوع تریاک، 800 گرم سوخته تریاک و 72 گرم شیره تریاک را کشف کردند.

سرهنگ سلگی بیان کرد: مأموران کلانتری 13 نیز در بازرسی از فردی، 306 گرم تریاک و 19 گرم شیره تریاک و مأموران یگان امداد نیز از یک موتورسوار توزیع‌کننده مواد مخدر، مقدار پنج گرم شیره تریاک کشف کردند.

این مقام مسئول افزود: در این مأموریت، مأموران یگان امداد شهرستان یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را به همراه راکب و یک دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک را بی‌صاحب کشف کردند و هر چهار توزیع‌کننده مواد مخدر با تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در خاتمه با تقدیر از همکاری و حمایت‌های قاطعانه دستگاه قضائی در برخورد با سوداگران مرگ، شناسایی و دستگیری توزیع‌کنندگان خُرد و عمده مواد مخدر را سرلوحه مأموریت‌های انتظامی شهرستان در سال 1400 دانست.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/45984