کد خبر : 46533
تاریخ : 1400/7/10
گروه خبری : جامعه

شنیده ها

حاجی‌بابایی نماینده مردم همدان در جلسه شورای اداری استان که روز پنجشنبه 8 مهرماه برگزار شد، گفت: مدیران فعلی استان آن‌چنان مشغول فعالیت و کار هستند که گویا 100 سال دیگر باید بمانند و خدمت کنند و این باعث خوشحالی است که این‌قدر مدیران فعلی کار و تلاش می‌کنند!

من شهادت می‌دهم همه مدیران فعلی درحال کار و فعالیت هستند.

البته آقای حاجی‌بابایی نگفتند اگر همه خوب کار می‌کنند و ایشان از آبروی خود برای حفظ دوستان مدیرشان دفاع می‌کنند، مردمی که به او رأی داده‌اند کجای معادله قرار می‌گیرند؟ رتبه چهار پیرترین استان کشور را کدام مدیر باید پیشگیری می‌کرده است؟ گرانی مسکن و زمین کجای برنامه مدیران است؟ سند سه‌ساله توسعه چند درصد تحقق یافته؟ نکند شما قرار است تطهیرکننده باشید؟!

   دستور رئیسی درباره مدرس خیابانی

شنیده شده بعد از انتقادات نسبت به انتصاب استاندار سیستان و بلوچستان آیت‌الله رئیسی دستور بررسی مستندات درباره وی را صادر کرده است؛ با انتصاب حسین مدرس خیابانی به‌عنوان استاندار سیستان و بلوچستان در دولت سیزدهم موجی از انتقادات نسبت به این مسئله به راه افتاده، این انتقادات پس از انتشار فیش نجومی وی توسط رسانه‌ها و حواشی به‌وجودآمده تشدید شده است.

در همین رابطه برخی از نمایندگان مجلس به انتخاب این مدیر برای استانداری سیستان و بلوچستان اعتراض و حتی تهدید کردند که این موضوع را در دستور کار مجلس قرار خواهند داد؛ شنیده شده آیت‌الله رئیسی به بازرسی نهاد ریاست‌جمهوری دستور داده تمام مستندات درباره مدرس خیابانی را بررسی کرده تا درصورت تأیید تخلف، وی را برکنار کند.

   گزینه معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد

فرشاد مهدی‌پور به‌عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده است.

شنیده شده فرشاد مهدی‌پور به‌عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شده؛ محمد خدادادی معاون سابق مطبوعاتی دولت روحانی در یک جلسه درباره جایگزین خود گفته است که آقای مهدی‌پور به‌عنوان معاونت مطبوعاتی قطعی شده، اما خودش یک مقدار تردید دارد.

وی در ادامه عنوان کرد من به ایشان زنگ زده و گفتم حتماً بپذیر، چراکه تو اهل رسانه هستی و رسانه را خوب می‌شناسی و آمدن تو بهتر از افرادی است که شناختی نسبت به رسانه ندارند؛ گفته می‌شود به‌زودی حکم ابلاغ و رسانه‌ای خواهد شد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/46533