کد خبر : 47163
تاریخ : 1400/7/26
گروه خبری : استان‌ها

بانک کشاورزی استان مرکزی 8000 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرد

«مسعود رضایی» روز یکشنبه افزود: این تسهیلات برای حمایت از طرح‌های آب و خاک، اجرای سامانه آبیاری نوین، احداث واحدهای گلخانه‌ای، تولید گوشت قرمز و سفید، تولید محصولات استراتژیک شامل گندم، جو و ذرت، واحدهای تولید لبنیات، تولیدکنندگان آبزیان، طیور، توسعه باغداری و صنایع تبدیلی پرداخت شده‌ است.

وی از پرداخت 11 هزار فقره تسهیلات توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی در استان مرکزی خبر داد و گفت: تسهیلات تمامی متقاضیان معرفی‌شده به بانک کشاورزی استان در این حوزه تاکنون پرداخت شده‌ است.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: تسهیلات 20 واحد بزرگ و متوسط تولیدی نیمه نخست امسال از سوی بانک کشاورزی این استان پرداخت و تسهیلات مورد نیاز 30 واحد تولیدی دیگر استان به مبلغ 500 میلیارد ریال تا پایان امسال تأمین می‌شود.

رضایی گفت: بانک کشاورزی استان مرکزی از آمادگی کامل برای پرداخت تسهیلات مورد نیاز کشاورزان برای خرید کود، سم و بذر سال زراعی جاری برخوردار بوده و این تسهیلات در کمتر از یک هفته در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی از جذب 6 هزار و 500 میلیارد ریال منابع جدید از سوی بانک کشاورزی استان مرکزی در سال جاری خبر داد و افزود: یک‌هزار و 600 میلیارد ریال منابع مالی سالانه به واحدهای تولیدی، کشاورزی و روستایی استان مرکزی پرداخت شده و اکنون 10 هزار میلیارد ریال منابع مازاد در این بانک وجود دارد.

مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی پرداختی‌های بانک کشاورزی استان مرکزی از ابتدای فعالیت این بانک تاکنون را 30 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: مانده منابع بانک کشاورزی استان هم‌اینک بالغ‌بر 40 هزار و 600 میلیارد ریال است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/47163