کد خبر : 48191
تاریخ : 1400/8/19
گروه خبری : استان‌ها

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان:

برنامه دوشنبه‌های کودکانه در همدان برگزار می‌شود

روح‌الله وجدی‌هویدا در گفت‌وگو با خبرنگار سپهرغرب با اشاره به برنامه دوشنبه‌های کودکانه در همدان، اظهار کرد: طبق تفاهم‌نامه سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی در دوران پساکرونا و غنی‌سازی اوقات فراغت برنامه دوشنبه‌های کودکانه در فرهنگ‌سراهای شهرداری همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین دوشنبه‌های کودکانه روز گذشته در فرهنگ‌سرای نشاط شهرداری همدان با حضور 35 نفر از دانش‌آموزان دبستانی برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به هدف از برگزاری دوشنبه‌های کودکانه، گفت: با سرعت گرفتن روند واکسیناسیون کرونا در جامعه و به تبع آن کاهش ابتلا و مرگ‌ومیر ناشی از آن، باید شور و نشاط اجتماعی به جامعه بازگردانده شود.

وجدی‌هویدا خاطرنشان کرد: کودکان به‌عنوان آسیب‌پذیرترین قشر جامعه، در یک سال گذشته از شرایط کرونایی آسیب‌های روحی و جسمی بسیاری دیده‌اند که نیاز است برای بازگشت روحیه آن‌ها در جامعه برنامه‌ریزی و تلاش صورت بگیرد.

وی با بیان اینکه دوشنبه‌های کودکانه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی و غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان برگزار خواهد شد، بیان کرد: دوران پساکرونا دوران مهمی بوده که باید تمام متولیان فرهنگی برای آن برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام دهند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با تداوم برگزاری دوشنبه‌های کودکانه قدمی در بازگشت روحیه و انگیزه کودکان در دوران پساکرونا برداریم.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/48191