کد خبر : 48732
تاریخ : 1400/9/1
گروه خبری : ورزشی

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

شهرداری همدان می‌خواهد از مس کرمان طلا بسازد

هر چه هوای کشورمان سردتر می‌‌‌شود و کوه‌های سر به فلک کشیده رنگ سفیدی به خود می‌گیرند اما در طرف دیگر تنور مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور داغ و داغ‌تر می‌ شود.

با گذشت 6 هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور هیجان این رقابت‌ها کم کم به اوج خود خواهد رسید و شاهد حساسیت و هیجان بیشتری خواهیم بود.

شیران شهرداری هگمتانه تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور برخلاف انتظار کارشناسان فوتبالی، تا به این هفته از رقابت‌ها نتایج دور از انتظاری را کسب کرده‌اند تا بارقه‌هایی از امید را در دیار الوند به وجود بیاورند.

در هفته گذشته شاگردان رضا طلایی‌منش به شهر حافظ و سعدی، گل و بلبل شیراز سفر کردند تا در شهر شیرین‌زبان کاکوها و آقوها برابر تیم فوتبال قشقایی شیراز صدرنشین هفته قرار بگیرند.

شهرداریچی‌ها در خط دفاعی و دروازه تیم ترسناکی هستند، 5 هفته بسته نگاه داشتن دروازه و دریافت حتی یک گل نشان از اقتدار تیم فوتبال شهرداری همدان در خط دفاعی و دروازه دارد.

این آمار در هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور هم ادامه داشت و قشقایی شیراز نتوانست به دروازه شیران شهرداری نزدیک شود تا همدانی‌ها با اقتدار تیم صدرنشین و قدرتمند قشقایی را در خانه خودش متوقف کنند تا همچنان بدون شکست و بدون گل خورده در 6 دیدار مسابقات را ادامه دهند.

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری باید در همدان به مصاف تیم متمول و صنعتی مس کرمان برود، تیمی که تا به این هفته از مسابقات بر خلاف هزینه‌های میلیاردی که در جذب بازیکن انجام داده نتوانسته انتظارات مدیران مس را برآورده کند.

مدیران مس کرمان به فرزاد حسین‌خوانی سرمربی مس اولتیماتوم داده‌اند و این هفته اگر برابر شیران شهرداری شکست بخورند حکم اخراج این سرمربی امضا خواهد شد.

این بازی برای کادرفنی مس کرمان حکم مرگ و زندگی را دارد به همین دلیل شاهد دیدار حساس و جذابی خواهیم بود.

در طرف دیگر میدان شاگردان طلایی‌منش می‌خواهند در خانه و سرمای زیر صفر هگمتانه، مس کرمان را ذوب کنند تا به صدر جدول نزدیکتر شوند.

  در دیدارهای خانگی به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

رضا طلایی‌منش سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان در گفتگو با خبرنگار روزنامه سپهرغرب با اشاره به تساوی هفته گذشته اظهارکرد: تیم فوتبال قشقایی شیراز از تیم‌های جنگنده لیگ دسته اول فوتبال کشور است.

وی افزود: حضور یکی از بازیکنان با اخلاق و فنی فوتبال کشورمان مهدی رجب‌زاده در راس کادر فنی این تیم نشان از قدرت این تیم دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه از تساوی در برابر تیم صدرنشین هفته رضایت داریم، گفت: تیم فوتبال قشقایی شیراز قبل از هفته ششم در صدر جدول گروه قرار داشت و تساوی در خانه حریف برای ما بسیار ارزشمند بود.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: کیفیت چمن مسابقه و دو مصدومیت در این دیدار باعث شد نتوانیم کیفیت اصلی خود را به نمایش بگذاریم اما از عملکرد شاگردانم کاملا رضایت دارم.

وی با اشاره به دیدار هفته هفتم بیان کرد: ما در دیدارهای خانگی محکوم به کسب 3 امتیاز و پیروزی هستیم فرقی هم نمی‌کند برابر چه تیمی به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: در همدان به هیچ تیمی باج نخواهیم داد و از سوت آغاز مسابقه برای کسب خواهیم جنگید.

طلایی‌منش با اشاره به حریف این هفته تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: تیم فوتبال مس کرمان از تیم‌های با پشتوانه مالی قدرتمند لیگ دسته اول فوتبال کشور است و در این فصل هم تیم پر مهره‌ای جمع کرده‌اند.

وی افزود: به طور قطع دیدار سخت و سنگینی برابر تیم قدرتمند مس خواهیم داشت اما برای کسب 3 امتیاز خانگی مصمم هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با اشاره به جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور بیان کرد: اصلا به جدول رده‌بندی نگاه نمی‌کنیم چون فعلا خیلی زود است اگر بخواهیم درباره جایگاه تیم‌ها نظر بدهیم.

طلایی‌منش خاطرنشان کرد: با یک برو و باخت شرایط جدول به طور کامل دگرگون می‌شود ما تنها به دنبال کسب نتیجه و امتیاز هستیم و با قدرت در میدان مسابقه حاضر می‌شویم.

  به دنبال دفاع از آبروی فوتبال استان همدان هستیم

علی پناهی‌زاده معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری اظهار داشت: خوشبختانه تا به این هفته در لیگ دسته اول فوتبال کشور نتایج قابل قبولی کسب کرده‌ایم و نتاج دور از انتظارت بوده است.

وی افزود: حضور یک تیم با 85 درصد بازیکنان بومی و کادرفنی و اجرایی صد در صد بومی دلگرمی خوبی را در فوتبال استان ایجاد کرده است.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه به دنبال حضور آبرومندانه در مسابقات هستیم، گفت: می‌خواهیم به فوتبال ایران اثبات کنیم همدان ظرفیت بالایی در فوتبال دارد و اگر شرایط حمایت‌ها تا پایان فصل ادامه پیدا کند شک نکنید از تیم یکدست و همدل شهرداری همدان به عنوان شگفتی‌ساز فوتبال ایران نام برده خواهد شد.

پناهی‌زاده خاطرنشان کرد: خوشبختانه حضور تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور شور و نشاط اجتماعی خاصی را در بین شهروندان همدانی ایجاد کرده که این موضوع حاصل حمایت شهردار، مدیران شهرداری و شورای اسلامی شهر همدان است‌.

وی با اشاره به لزوم تداوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: از حمایت‌های شهردار ورزش دوست همدان، شورای اسلامی شهر همدان و تمام مدیران شهرداری کمال تشکر و قدردانی را دارم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: امیدواریم روند نتایج تیم فوتبال شهرداری با حمایت‌های مدیران و مسئولان استان همچنان ادامه داشته باشد.

حسین کاظمی کاپیتان تیم فوتبال شهرداری همدان نیز با اشاره به لزوم حمایت از تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: خوشبختانه با تلاش و جنگندگی بازیکنان و دانش کادرفنی تا به این هفته نتایج خوبی را کسب کرده‌ایم.

وی افزود: از شهردار ورزش‌دوست و شورای اسلامی شهر همدان انتظار داریم تعهدات مالی و قراردادهای بازیکنان برای ایجاد انگیزه و روحیه بازیکنان به موقع پرداخت شود.

گفتنی است؛ بودجه تیم فوتبال شهرداری همدان در این فصل از رقابت‌ها توسط شورای اسلامی شهر همدان به مبلغ 10 میلیارد تومان بسته شده که فوتبال به همراه بازیکنان، کادرفنی و عوامل اجرایی با 6 میلیارد تومان بسته شده و 4 میلیارد هزینه هتل، رفت و آمد و هزینه‌های جاری است.

از نظر مبلغ بسته شدن می‌توان گفت تیم فوتبال شهرداری با کمترین مبلغ در لیگ دسته اول فوتبال کشور بسته شده و یکی از تیم‌های کم هزینه این لیگ است.

از بریز و بپاش و هزینه‌های آنچنانی در تیم یکدست و بومی شهرداری همدان خبری نیست و یکی از دلایل موفقیت این تیم در سال‌های گذشته همین موضوع بوده است.

در حال حاضر شیران شهرداری هگمتانه از 6 مسابقه 3 پیروزی برابر ماشین‌سازی تبریز، شاهین شهرداری بوشهر و رایکا بابل و 3 تساوی برابر ملوان بندرانزلی، آرمان گهر سیرجان و قشقایی شیراز کسب کرده‌اند.

شهرداریچی‌ها با 12 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارند.

در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان دوشنبه 1 آذر ماه از ساعت 14:15 در ورزشگاه شهید حاجی‌بابایی مریانج به مصاف تیم فوتبال مس کرمان خواهد رفت.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/48732