کد خبر : 49158
تاریخ : 1400/9/10
گروه خبری : استان‌ها

یک میلیون و 261 تن انواع کالا در ایلام جابجا شد

نورالله دلخواه اظهار کرد: این میزان حمل کالا توسط 83 هزار و 136 سرویس (بارنامه) جابجا شده است.

وی افزود: سیمان، گندم و انواع مصالح ساختمانی بیشترین میزان کالاهایی بوده که در این مدت توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان جابجا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام یادآور شد: سالانه بیش از 98 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط بخش حمل و نقل جاده‌ای صورت می‌گیرد که این بخش دارای قابلیت‌ها و امکانات گسترده ای در سطح کشور است.

دلخواه تأکید کرد: نظارت کامل بر فعالیت ناوگان حمل و نقل عمومی در جهت ‌رعایت پروتکل‌های بهداشتی با استقرار و فعالیت 12 تیم گشت نظارتی در سطح استان به‌طور مستمر درحال انجام است.

وی اضافه کرد: همچنین روزانه و در بازه‌های زمانی متفاوت، گشت‌های کنترلی از همکاران ستادی و شهرستانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نحوه ارائه خدمات و میزان رعایت پروتکل‌ها را رصد می‌کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات سازمان راهداری معرفی و برابر ضوابط با آن‌ها برخورد خواهد شد.

دلخواه تأکید کرد: مردم می‌توانند از طریق شماره پیامکی 1000141 و یا تلفن گویای 141 شکایات خود را جهت پیگیری به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام منعکس نمایند.

53 شرکت حمل و نقل کالا در استان ایلام فعال هستند، حدود هفت هزار راننده نیز در بخش حمل و نقل بار در استان ایلام مشغول کار هستند.

استان 20 هزار کیلومتر مربعی ایلام در غرب کشور و همسایگی عراق دارای 111 کیلومتر بزرگراه، 670 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 648 کیلومتر راه روستایی است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/49158