کد خبر : 50496
تاریخ : 1400/10/11
گروه خبری : استان‌ها

دشمنان علیه کشور فتنه‌های عظیم فرهنگی راه انداخته‌اند

هشدار نسبت به ترور شخصیت‌های انقلابی در فضای مجازی

حجت‌الاسلام هادی صادقی ظهر روز پنجشنبه گذشته در مراسم پاسداشت 9 دی در همدان ضمن تقدیر از مردم برای تجمع باشکوه، اظهار کرد: جمعیت قابل توجهی که در این روز بزرگ با هدف تجدید بیعت با ولایت تجمع کرده‌اند، نشان از بصیرت و ولایت‌مداری مردم دارد.

وی با بیان اینکه این روز متأثر از فرهنگ عاشورا بوده و همانطور که امام (ره) همواره می‌فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را نگه داشته، گفت: جریان فتنه آخرین ترکش‌ خود را در عاشورا انداخت و البته زمینه مرگ خود را هم فراهم کرد.

معاون قوه قضائیه تأکید کرد: مردم دیگر تحمل این وضعیت را نداشتند و حتی آن‌هایی که بصیرت کمتری داشتند، وقتی دیدند به ساحت مقدس اباعبدالله (ع) و هیئت‌های مذهبی نیز بی‌حرمتی شد، قیام 9 دی را به پا کردند.

وی با بیان اینکه ما باید همچنان پیوند خود را با امام حسین (ع) محکم‌تر کنیم و فرزندان خود را از درس‌ عاشورا، حماسه حسینی و نوری که از این حماسه برمی‌خیزد بهره‌مند کنیم، عنوان کرد: فراموش نکنیم دشمن همه هستی ما را نشانه گرفته و به کناره گرفتن ما از دین و امام حسین (ع) قناعت نمی‌کند، این فتنه‌ها فقط برای سیاست نیست، بلکه اصل نظام، دین و دیانت و تشیع را نشانه گرفته است.

   جریان داخلی غرب‌زده هرزمان قدرت پیدا کرد، فضا را برای ورود دشمنان باز کرد

صادقی با بیان اینکه هدف دشمنان صراحتاً در گفته‌های غرب‌گرایان بیان شد و هدف آن‌ها سرنگونی نظام بود، افزود: جریان داخلی غرب‌زده هروقت قدرت پیدا کرد، فضا را برای ورود دشمنان باز کرد؛ بنابراین این جریان برای ما شناخته شده است.

وی با اشاره به هشت سال قبل و اینکه طرفداران همین جریان چه بلایی بر سر کشور آوردند، عنوان کرد: در دولت گذشته مذاکرات برجامی به راه افتاد و به نتایجی هم رسید، اما ببینید چه‌ها دادیم و چه زیان‌هایی بر این ملت تحمیل شد و چه آسیب‌هایی وارد آمد؛ اتفاقات را نباید فراموش کنیم و باید راه آینده را بشناسیم.

معاون قوه قضائیه با تأکید بر اینکه فتنه‌ها همیشه هستند اما برخی فتنه‌ها جمعی و برخی فردی است، گفت: باید مراقبت انواع آن‌ها باشیم، زیرا شکلشان عوض می‌شود، اما ماهیت همان است‌؛ بعضی با فکر فتنه‌افکنی کرده و برخی با امیال خود پیش رفته و بقیه را نیز همراه می‌کنند.

وی با بیان اینکه فتنه‌های منافقین امروز در فضای مجازی آشکار شده است، خاطرنشان کرد: امروز آنچه اهمیت بیشتری دارد، این است که بدانیم اصل و اساس انقلاب ما ولایت الهی بوده که حاکم بر این کشور است.

صادقی با ابراز تأسف از اینکه امروز در فضای مجازی خیمه ولایت فقیه مورد آماج فتنه‌گران قرار گرفته و باید مواظب باشیم، گفت: طبق فرمایشات رهبری امروز جهاد تبیین لازم است؛ یعنی جنگ در فضای مجازی رخ داده و آنجا دشمن هجوم برده و قصد تسخیر دارد.

   امروز به اسم عدالت‌خواهی، جریان اتهام‌زنی به مسئولان راه ‌افتاده است

وی ادامه داد: امروز دیگر شهید دادن‌های ما به‌صورت قبل نیست و به شکل دیگر است، شخصیت‌های ما را ترور و چنان فضا را تنگ می‌کنند که نتوانیم سخن بگوییم و این جبهه‌بندی به شکل دیگر است‌.

معاون قوه قضائیه با تأکید بر اینکه باید حواسمان باشد در فضای مجازی چه می‌گذرد و دشمن و مناقق در کدام جبهه می‌جنگند، گفت: یکی از روش‌های منافقین بدبین‌سازی ما به همه کسانی است که اصل و اساس انقلاب را قبول دارند، بنابراین باید مراقبت کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز به اسم عدالت‌خواهی جریان اتهام‌زنی به مسئولان به راه ‌افتاده که اتهام‌زنی غیر از عدالت‌خواهی است، افزود: دروغ‌پردازی و نسبت‌‌های باطل دادن باعث می‌شود مردمی که همیشه حامی انقلاب بودند، دلسرد شوند.

صادقی عنوان کرد: دشمن ضربه‌ای که از 9 دی خورد را تحلیل کرد و دید مردم حامی انقلاب و امام هستند و فهمید باید تا می‌تواند روی افکار عمومی و جوانان کار کند، بنابراین امروز آنچه نیاز داریم راه‌اندازی جهاد تبیین است که همه باید دست به کار شده و روشنگری کنند.

وی با تأکید بر اینکه نگذاریم چهره‌های انقلابی را مخدوش کنند، افزود: امروز باید مراقب باشیم دشمن گاهی سرداران را با موشک و گاهی با تیر زبان از ما می‌گیرد، گاهی موشک‌های فضای مجازی این سرداران را می‌زند و باید مراقب سرداران سیاسی، فرهنگی، نظامی و غیره باشیم؛ جمعیت و توده‌های مردمی باید آگاه باشند، مبادا اسیر این فتنه‌ها شوند.

معاون قوه قضائیه با بیان اینکه امروز فتح‌المبین‌ها در فضای مجازی و دشمن‌شناسی است، ابراز کرد: باید در جهاد تبیین بیش از این‌ها کار کنید، چنان که نام قهرمان را برای حاج‌قاسم ترند می‌کنید، نسبت به همه ارزش‌های نظام این‌چنین بصیرتی نیاز است.

وی با بیان اینکه امروز برخی تلاش می‌کنند مردم را ناراضی جلوه داده و به خیابان بکشند، افزود: نگذارید دولتی که تازه روی کار آمده را تخریب کنند، بلکه حمایت کنید تا مشکلات به‌تدریج حل شود؛ زیرا در این راه صبر و حوصله و ایستادگی لازم است.

در این مراسم مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان هم‌زمان با سراسر کشور در تجمع یوم‌الله 9 دی شرکت کردند و بار دیگر با رهبر انقلاب و شهدا تجدید بیعت کردند؛ مردم با سر دادن شعارهایی علیه آمریکا و اسرائیل، نشان دادند هیچگاه از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست برنمی‌دارند.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/50496