کد خبر : 51498
تاریخ : 1400/11/3
گروه خبری : استان‌ها

جمع‌آوری معتادان کارتن‌خواب در کرمانشاه

ظرفیت گرم‌خانه‌های شهر افزایش می‌یابد

فضل‌اله رنجبر روز گذشته در جمع اصحاب رسانه با اشاره به برودت هوا درخصوص فعالیت گرم‌خانه‌های سطح شهر اظهار کرد: براساس تأکیدات استاندار و معاون سیاسی امنیتی وی، جلساتی در فرمانداری کرمانشاه با حضور مدیران و نمایندگان برخی از دستگاه‌های دولتی در ارتباط با جمع‌آوری کارتن‌خواب‌ها و معتادان متجاهر تشکیل شد.

وی ادامه داد: با وجود همه محدودیت‌ها، شهرداری، اداره کل اجرائیات، مدیریت اردوگاه چشمه‌سفید و همچنین بهزیستی به‌خصوص اورژانس اجتماعی با همکاری سایر دستگاه‌ها و نیروی انتظامی پای کار آمدند.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: طی شب‌های اخیر که بارش برف و برودت هوا را داشتیم، عوامل مربوطه با ایجاد گشت‌های سیار شبانه‌روز مشغول جمع‌آوری کسانی هستند که مأمن و محلی برای اسکان ندارند تا در سرما نمانند.

وی گفت: علاوه‌بر اردوگاه چشمه‌سفید، در پارک جلالیه مکانی از سوی شهرداری اختصاص داده شده و همچنین در محله آقاجان نیز یک گرم‌خانه مختص بانوان از سوی بهزیستی تدارک دیده شده و روبه‌روی خیابان پمپ بنزین (خیابان اربابی) نیز یک گرم‌خانه اختصاصی برای آقایان فعال است.

رنجبر اضافه کرد: تلفن 123 اورژانس اجتماعی بهزیستی و همچنین سامانه 137 شهرداری کرمانشاه آماده شنیدن اطلاع‌رسانی شهروندان در این زمینه هستند.

وی افزود: این اسکان شبانه است و امیدواریم با تلاش‌های صورت‌گرفته و حمایت استاندار و معاون سیاسی امنیتی وی بتوانیم تعداد گرم‌خانه‌ها را افزایش دهیم که در همین راستا در شرق شهر کرمانشاه انتهای شهرک رسالت مکان دیگری به این منظور درنظر گرفته شده که طی امروز و فردا آماده خواهد شد و به ظرفیت گرم‌خانه‌های موجود اضافه می‌شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/51498