کد خبر : 52454
تاریخ : 1400/11/27
گروه خبری : استان‌ها

مرکز کاهش آسیب زنان معتاد با ظرفیت 40 نفر در ساوه راه‌اندازی شد

«امیررضا یوسفیان» روز یکشنبه در جریان افتتاح پنج پروژه شهری اظهارکرد: ایجاد فضایی مفرح و بانشاط و همچنین کسب رضایتمندی شهروندان جزو اولویت‌های شهرداری ساوه بوده که در راستای تحقق این هدف برنامه‌های متعددی در دستور کار است.

وی بیان کرد: رونمایی از 9 دستگاه اتوبوس شهری از جمله پروژه‌های شهری بود که در راستای رفع نیاز مردم در دستور کار قرار گرفت و در حال حاضر 53 دستگاه اتوبوس در 20 خط آماده ارائه خدمات هستند.

شهردار ساوه افزود: ساوه از نظر حمل و نقل درون شهری با کمبودهای جدی مواجه است که امیدواریم با تخصیص اعتبارات مناسب، گام‌های مثبتی در این زمینه برداشته شود.

یوسفیان عنوان کرد: افتتاح بوستان شهیده زینب هوشمند با صرف 12 میلیارد ریال بودجه و رونمایی از سردیس ابوالقاسم فخاریان با بیش از یک میلیارد ریال اعتبار نیز در ساوه به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در حوزه ساماندهی معتادان متهاجر یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود که در این راستا مرکز کاهش آسیب زنان معتاد با یک هزار و 200 مترمربع مساحت و ظرفیت 40 نفر در ساوه راه‌اندازی شد.

شهردار ساوه بر توسعه متوازن امکانات شهری تاکید کرد و گفت: رونق منطقه و توسعه پایدار شهری در گرو همراهی مردم با مجموعه مدیریت شهری است که باید در اولویت قرار گیرد.

 

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/52454