کد خبر : 55103
تاریخ : 1401/2/19
گروه خبری : استان‌ها

مدیرکل ورزش و جوانان استان:

آکادمی گلف کرمانشاه تا یک ماه آینده افتتاح می‌شود

صابر رحیمی در دیدار با دبیر فدراسیون و رئیس هیئت گلف استان کرمانشاه، بااشاره به تحولات زیرساختی حوزه ورزش استان طی چندسال اخیر، اظهارکرد: در این مدت تلاش شد تا با برنامه ریزی برای برخی از رشته‌های دارای قابلیت در استان زیرساخت‌هایی فراهم کنیم.

وی ادامه داد: با وجود اینکه در بسیاری از رشته‌ها همچون سوارکاری، اتومبیلرانی، اسکیت، گلف، قایقرانی و کوهنوردی در کرمانشاه استعدادهای توانمندی فعالیت می‌کنند، اما متاسفانه هیچ زیرساخت استانداردی برای آنها وجود نداشت.

مدیرکل ورزش وجوانان استان به اقدامات انجام شده برای احداث زیرساخت برای این رشته‌ها اشاره کرد و گفت: گلف یکی از این رشته‌ها بود که علیرغم اینکه ورزشکاران ما در مسابقات مختلف خوش می‌درخشیدند، اما هیچ زیرساخت و امکاناتی نداشتند، بنابراین پروژه احداث اولین زمین مینی گلف کرمانشاه اجرایی شد.

وی پیشرفت فیزیکی کنونی این پروژه را حدود 60 درصد اعلام کرد و گفت: این پروژه قرار بود تابستان سال گذشته به بهره برداری برسد، اما باتوجه به تغییر نقشه آن و تبدیل آن به آکادمی گلف، روند اتمام پروژه کمی با تاخیر مواجه شد.

رحیمی از اختصاص 600 میلیون تومان اعتبار برای اتمام این پروژه خبر داد و گفت: آکادمی گلف کرمانشاه مشتمل بر چهار زمین مینی گلف، کروکت، وودبال و زمین آموزش ضربات گلف، ظرف یک ماه آینده افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ادامه از دبیر فدراسیون گلف درخواست کرد تا پس از بهره برداری از این پروژه، فدراسیون در بحث تجهیز امکانات، برگزاری دوره‌های آموزشی و مسابقات و برپایی اردوهای ملی همکاری داشته باشد.

دبیر فدراسیون گلف هم در پاسخ به این درخواست ضمن موافقت با اختصاص تجهیزات و برگزاری دورهای آموزشی، اعلام کرد: با افتتاح پروژه آکادمی کرمانشاه، میزبانی یکی از مسابقات قهرمانی کشور یا اردوی تیم‌های ملی را به کرمانشاه خواهیم داد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/55103