کد خبر : 55341
تاریخ : 1401/2/25
گروه خبری : استان‌ها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمانشاه:

معترضان به دهک‌بندی اعتراض خود را در سامانه جامع رفاه ایرانیان ثبت کنند

مختار احمدی افزود: افراد می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به نشانی https://hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت نمایند.

وی گفت: مرکز تماس 6369 و تلفن گویای 0920006369 در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کنار سامانه "حمایت" آماده پاسخ به دغدغه‌های مردم است.

  اعتراض به یارانه‌ها از طریق سامانه "مردم" قابل پیگیری است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه تصریح کرد: اعتراض به یارانه نیز طریق سامانه «مردم» این وزارتخانه قابل پیگیری است.

احمدی تأکید کرد: برای پیگیری یارانه، نیازی به مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیست و موضوع صرفا از طریق سامانه سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها که به زودی در دسترس قرار می‌گیرد قابل پیگیری است.

وی طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها را در راستای کمک به پویایی اقتصاد کشور، مردمی‌سازی و عدالت در پرداخت یارانه دانست و گفت: دولت پس از نظرخواهی از نخبگان و کارشناسان حوزه اقتصاد کشور این سیاست را اتخاذ کرده است.

این مقام مسئول ملاک پرداخت یارانه را زیر پوشش بودن نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد شهید و دیگر نهادها ندانست و گفت: صرفا قرارگیری در دهک دهم منجر به حذف یارانه می‌شود.

احمدی با تأکید بر اینکه همشهریان در صورتی که از ابتدای اجرای طرح هدفمندکردن یارانه‌ها در سال 1389 یارانه نقدی دریافت نکرده‌اند، یا به دلیل انصراف یا عدم ثبت نام از سال 1393 مشمول یارانه مذکور نبوده‌اند و متقاضی بررسی شرایط مالی و اقتصادی خود برای دریافت یارانه کمک معیشتی جدید هستند، می‌توانند طی سه ماه آینده نسبت به ثبت مشخصات خود در سامانه‌ای که به زودی توسط سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

وی افزود: در صورت تأیید درخواست، یارانه کمک معیشتی جدید از ابتدای اجرای برنامه محاسبه شده و به خانوار تعلق خواهد گرفت.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/55341