کد خبر : 57146
تاریخ : 1401/4/7
گروه خبری : ورزشی

اعزام 11 تنیس‌باز همدانی به رقابت‌های ملی و بین‌المللی

حسام محسنین روز دوشنبه اظهار کرد: هم‌اکنون چند استان میزبان جام‌های بزرگ تنیس و مسابقات بین‌المللی هستند و هیئت تنیس استان همدان نیز بهترین‌ها را به این رویدادها اعزام کرده است.

به گفته وی در بخش بانوان «گلنسا شوشتری، مهدیه، رؤیا و نیکا زمانی‌فر و ریحانه خلیلیان» در مسابقات جایزه بزرگ البرز به میزبانی کرج حضور دارند.

محسنین خاطرنشان کرد: همچنین در بخش نوجوانان دختر نیز «شایلی صواغ، صدف خاندل و نیکا زمانی‌فر» به مسابقات رده‌های سنی زیر 12، 14 و 16 سال که از فردا در مجموعه ورزشی آزادی در تهران برگزار خواهد شد، اعزام می‌شوند.

دبیر هیئت تنیس استان همدان افزود: همچنین «ارشیا شهریاری و امیرحسین شفیعی‌ناطق» در جدول مقدماتی مسابقات جایزه بزرگ تهران حضور دارند و «سام خداکرمی» در مسابقات بین‌المللی جوانان به میزبانی اصفهان و تهران شرکت خواهد کرد.

مدرس تنیس همدان عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون شد

در مجمع عمومی فدراسیون تنیس «سیدامیر برقعی» از مدرسان بین‌المللی تنیس همدان به‌عنوان یکی از اعضای هیئت‌رئیسه این فدراسیون انتخاب شد.

مجمع عمومی فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران در مشهد برگزار شد و برقعی با رأی اعضای مجمع به‌عنوان کارشناس خبره آقایان به عضویت هیئت‌رئیسه فدراسیون درآمد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/57146