کد خبر : 57358
تاریخ : 1401/4/13
گروه خبری : جامعه

سرپرست اداره کل امور اقتصاد و دارایی ایلام:

دو هزار میلیارد ریال تسهیلات تبصره 18 در ایلام جذب شد

سعید رشنوادی روز یکشنبه اظهار کرد: 350 طرح با کمک این میزان اعتبار در دست اجراست.

وی افزود: تاکنون کمیته استانی مبلغ 20 هزار میلیارد ریال در قالب یک هزار و 650 طرح را تأیید و به بانک‌های عامل معرفی کرده است.

سرپرست اداره کل اقتصاد و دارایی ایلام یادآور شد: ضروری‌ است بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی متولی نهایت اهتمام خود را برای جذب منابع و عملیاتی شدن مبلغ مصوب شده کمیته استانی تبصره 18 قانون بودجه به‌کار گیرند.

رشنوادی تأکید کرد: این منابع در صورت عدم جذب منابع تا مهلت مقرر به سایر استان‌های کشور تخصیص خواهد یافت.

وی مجموع اعتبار تبصره 18 سهم دولت در قانون بودجه 1400 را چهار هزار و 500 میلیارد ریال برشمرد و گفت: بانک‌ها باید حداقل معادل آن آورده را از منابع داخلی اضافه کنند.

سرپرست اداره کل اقتصاد و دارایی ایلام اضافه کرد: با توجه به محدودیت مهلت زمان جذب این تسهیلات توسط بانک‌های عامل، دبیرخانه کمیته استانی واقع در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان نهایت تلاش و پیگیری خود را با بانک‌های عامل و دستگاه‌های اجرایی در خصوص جذب این تسهیلات جهت رونق اقتصادی و به بهره‌برداری رسیدن طرح‌های نیمه‌تمام به‌عمل می‌آورد.

رشنوادی ابراز امیدواری کرد با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل بتوانیم بیشتر از سهم تسهیلات اختصاص داده شده به استان را جذب و قدمی کوچک در رونق اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان برداریم.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/57358