کد خبر : 57857
تاریخ : 1401/4/29
گروه خبری : جامعه

فرماندار همدان خواستار شد:

تشدید نظارت بر قیمت و کیفیت روغن موتور

محمدعلی محمدی در ستاد تنظیم بازار شهرستان با بیان اینکه بازرسی‌ها در سه مجموعه صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف باید هدفمند و‌ دارای بازخورد مشخص باشد، افزود: ماشین‌آلات کشاورزی، تعداد قابل توجه خودروهای سنگین در استان و سایر خودروهای سبک به این محصول نیاز دارند و باید متناسب با جامعه هدف و اخبار تخلفات در این حوزه نظارت هدفمند در شبکه توزیع و فروش اعمال شود.

وی با بیان اینکه در ارتباط با سرانه‌ها در شهر همدان مشکل داریم، تصریح کرد: در نقاطی از شهر نانوایی اضافه داریم و در نقاط دیگری کمبود داریم یا مجبور به استقرار کانتینر می‌شویم؛ تعدد بانک‌ها نیز در چند خیابان به همین صورت است.

فرماندار همدان افزود: طبق قانون مدیریت شهری باید این وضعیت را سامان دهد و متناسب پراکندگی جمعیت در اقصی نقاط شهر کاربری‌های تعریف‌شده و خدمات مورد نیاز مردم تأمین شود.

محمدی در ادامه تأکید کرد: برنج و گوشت ویژه هیئت‌های حسینی و مصرف‌کنندگان در ماه محرم و صفر پیش‌بینی شده است که انتظار داریم نظارت دقیق بر کیفیت برنج هیئت‌های حسینی اعمال شود و با هماهنگی شورای هیئت‌های حسینی و سازمان تبلیغات اسلامی، در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 174 هزار تُن گندم تضمینی از کشاورزان خریداری شده، گفت: از عملکرد برخی مراکز خرید استان گله‌مند هستیم؛ متأسفانه گاهی با رد یک ‌محصول، محموله به استان‌های مجاور به‌راحتی منتقل و تحویل می‌شود.

فرماندار همدان یادآور شد: در حمل گندم به‌ویژه در مراکز خرید بخش قهاوند مشکل داریم که به مشکلات شرکت متعهد به حمل‌و‌نقل باید رسیدگی و در این زمینه بازنگری شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/57857