کد خبر : 58417
تاریخ : 1401/5/11
گروه خبری : جامعه

بیشتر اعتبارات سفر هیئت دولت به نهاوند به آموزش‌وپرورش اختصاص یافت

ضرغام احمدوند روز دوشنبه 10 مردادماه در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان نهاوند اظهار کرد: در سفر ریاست‌جمهوری و هیئت دولت به استان همدان خوشبختانه با تلاش‌هایی صورت‌گرفته اعتبارات خوبی برای شهرستان نهاوند درنظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در این سفر بیشترین اعتبارات درنظر گرفته‌شده برای شهرستان به حوزه آموزش‌وپرورش نهاوند اختصاص یافته است و برای جذب اعتبارات سفر هیئت دولت می‌طلبد همه‌ دستگاه‌های شهرستان تلاش کنند.

احمدوند افزود: در سفر هیئت دولت به استان، نهاوند تنها شهرستانی بود که دو وزیر در آن حضور پیدا کردند که با توجه به نیازها و پروژه‌هایی که داشتیم، از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان بازدید شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه سفر هیئت دولت به استان برکات خوب و قابل توجهی برای استان و به تبع آن برای شهرستان نهاوند در پی داشت و در این سفر بیش از 327 میلیارد تومان اعتبار برای استان درنظر گرفته شده است.

فرماندار نهاوند اضافه کرد: در این سفر هدف دولت این بود که پروژه‌هایی که بالای 60 درصد پیشرفت داشتند، به سرانجام برسند و پروژه جدیدی تعریف نشود.

احمدوند بیان کرد: ما نیز در این راستا پروژه‌های نیمه‌کاره در شهرستان که سالیان سال روی زمین مانده بودند و متأسفانه درحال تخریب هستند (البته در گذشته این پروژه‌ها کارشناسی نشده بودند) را برای این سفر درنظر گرفتیم و نماینده‌های رئیس‌جمهور از این پروژه‌ها بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه اعتبارات خوبی برای این پروژه‌ها خصوصاً برای پروژه ساختمان نیمه‌کاره آموزش‌وپرورش نهاوند، پروژه استخر دانش‌آموزی نهاوند و توسعه و تجهیز، بهداشت و آبخوری مدارس درنظر گرفته شد.

احمدوند یادآور شد: اعتباراتی را که در سفر هیئت دولت برای شهرستان نهاوند گذاشته شده را با جدیت پیگیری خواهیم کرد که این اعتبارات تخصیص یابد و امیدواریم با وحدتی که بین مسئولین شهرستان وجود دارد، بتوانیم این اعتبارات را برای شهرستان جذب کنیم.

فرماندار نهاوند در ادامه گفت: ما هر ماه از پروژه‌های نمیه‌کاره آموزش‌وپرورش شهرستان بازدید می‌کنیم و نمی‌گذاریم که پروژه‌ها مانند گذشته نیمه‌کاره باقی بماند و پیگیر جذب اعتبارات برای آن‌ها هستیم، چون تعدادی از این پروژه‌ها باید مهرماه امسال به بهره‌برداری برسند.

وی در خاتمه تأکید کرد: پروژه‌های مسکن مهر فرهنگیان شهرستان و پروژه‌های ورزشی طرح شهید سلیمانیان باید با همکاری آموزش‌وپرورش و بخشداران انجام گرفته و به نتیجه برسند و همچنین بحث درمانگاه و ساختمان تجاری آموزش‌وپرورش نهاوند نیز باید پیگیری و انجام شود.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/58417