کد خبر : 58513
تاریخ : 1401/5/13
گروه خبری : جامعه

سردار اشتری در همدان:

نیروی انتظامی حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است

سردار «حسین اشتری» در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی با اقتدار و هوشمندی در مسیر پیشرفت قرار دارد، اظهار کرد: در کنار حمایت پلیس از آمرین به معروف و ناهیان از منکر، لازم است تا مردم و دستگاه‌های مسئول نیز مجموعه نیروی انتظامی را کمک کنند.

وی با بیان اینکه در برخورد با جرائم حوزه اجتماعی کارهای خوبی انجام شده است، افزود: اقدامات پلیس امنیت اقتصادی در برخورد با مفاسد، نظم‌بخشی به ترافیک و کاهش تلفات جاده‌ای، برخورد با اراذل و اوباش و مبارزه با مواد مخدر ازجمله اقدامات مؤثر و قابل توجه نیروی انتظامی بوده که نشان می‌دهد این مجموعه یک‌بُعدی نبوده و در همه ابعاد درحال انجام وظیفه است.

فرمانده کل انتظامی کشور همچنین از اقدامات و فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان همدان قدردانی و اظهار کرد: پلیس استان همدان در حوزه پیشگیری و پیگیری جرائم، پیشرفت خوبی داشته است.

سردار اشتری با قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان همدان از مجموعه فراجا، تصریح کرد: نیروی انتظامی براساس وظیفه ذاتی خود، حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است و در این حوزه به انجام وظیفه می‌پردازد.

   اقتدار نیروی انتظامی منجر به کسب موفقیت و نظم عمومی می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه اقتدار نیروی انتظامی منجر به موفقیت در مسیر تحقق نظم عمومی می‌شود، گفت: نظم عمومی و اقتدار مکمل یکدیگر هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب‌الله شعبانی‌موثقی» با بیان اینکه متأسفانه در شرایط فعلی آسیب‌ها و معضلات فرهنگی بسیار وسیع است، اظهار کرد: برآیند زحمات و تلاش‌های نیروهای انتظامی در سراسر کشور و استان همدان، در کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی و معضلات فرهنگی خود را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: مجموعه نیروی انتظامی با وجود آنکه با وسعت فراوانی از فعالیت‌ها روبه‌رو است، اما پیگیری‌ها و عملکرد آن جای قدردانی دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با قدردانی از دغدغه‌مندی و همراهی‌های فرماندهی انتظامی استان، گفت: در موضع‌گیری‌ها و فعالیت‌های ناجا اقتدار مورد انتظار در این مجموعه را مشاهده می‌کنیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شعبانی‌موثقی با تأکید بر اینکه در مسیر انجام کار حق و درست نباید از هیاهوها ترسید، اظهار کرد: کار درست و حق نیازمند حمایت است.

وی با اشاره به آمار موجود در رابطه با بزه‌ها در استان همدان، گفت: آخرین آمارها در حوزه آسیب‌ها و مشکلات نشان‌دهنده آن است که جامعه به سمت و سوی کاهش این مشکلات پیش می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه همدان تصریح کرد: نیروهای متولی ایجاد نظم در جامعه مورد تمجید امیرالمؤمنین (ع) بودند؛ بنابراین باید بدانیم که این لباس، لباس مقدسی و فرصت امروز، فرصت مغتنمی است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/58513