کد خبر : 58858
تاریخ : 1401/5/25
گروه خبری : اقتصادی

استاندار ایلام:

تکمیل زیرساخت‌های اربعین در ایلام نیازمند تزریق اعتبار است

حسن بهرام‌نیا صبح دوشنبه در تداوم پیگیری‌ها و رایزنی‌های هفتگی با مسئولان ارشد کشوری در مرکز حول مسائل و مشکلات با محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار به‌طور ویژه حول سه محور مهم سامانه گرمسیری، پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان و اربعین بحث و گفت‌وگو کرد.

وی ابتدا با اشاره به اهمیت طرح سامانه گرمسیری در ایجاد تحول و اشتغال در حوزه کشاورزی، خواستار تزریق اعتبارات لازم برای اتمام این پروژه مهم شد.

بهرام‌نیا در ادامه ضمن ارائه گزارشی از آخرین روند مصوبات سفر ریاست‌جمهوری به استان، خواستار تخصیص اعتبارات لازم سفر شد و تصریح کرد: امروز یکی از اولویت‌های مهم استان، پیگیری مصوبات سفر ریاست‌جمهوری و به سرانجام رساندن آن‌ها است.

وی در ادامه از اربعین به‌عنوان مهم‌ترین اولویت استان در فضای پیش رو یاد کرد و افزود: امروز مقوله اربعین به‌صورت ویژه در دستور کار شبانه‌روزی مسئولان استان قرار گرفته است.

استاندار ایلام در ادامه ضمن تشکر از اهتمام جدی دولت در امور استان به‌ویژه در حوزه اربعین، گفت: با توجه به وسعت قابل توجه پوشش تردد زوار از مرز بین‌المللی مهران، نیازمند تزریق اعتبارات لازم برای اتمام طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه تا اربعین هستیم.

وی در پایان خواستار رفع مشکلات این حوزه به‌ویژه پرداخت مطالبات پیمانکاران برای تسریع در اتمام پروژه‌های در دست اقدام شد.

در ادامه این نشست محمد مخبر، معاون اول رئیس‌جمهور ضمن تشکر از تلاش‌ها و زحمات استاندار ایلام در پیگیری امور استان نسبت به خواسته‌های مطرح‌شده قول مساعد داد و دستورات لازم را نیز صادر کرد.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/58858