کد خبر : 59041
تاریخ : 1401/5/30
گروه خبری : جامعه

نفوذ گازرسانی در بخش روستایی کرمانشاه به 94 درصد رسید

ناصر حسینی اظهار کرد: هم‌اکنون کار گازرسانی به دو شهر ریجاب و ازگله و 329 روستا که همگی جزء نقاط سخت و صعب‌العبور هستند و دو شهرک صنعتی و 250 واحد تولیدی و صنعتی با اعتباری بالغ‌بر 620 میلیارد تومان در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه با اتمام این پروژه‌ها نفوذ گازرسانی در بخش روستایی به 94 درصد و در کل استان به 98 درصد ارتقا خواهد یافت، عنوان کرد: در شرکت گاز استان تا پایان سال 1402 گازرسانی به تمامی بخش‌های شهری و روستایی استان تعیین تکلیف خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: به‌طور نمونه هم‌اکنون از مجموع 92 روستای قابل گازرسانی در بخش گهواره 65 روستا بالای 20 خانوار است که 26 روستای آن گازدار و 66 روستا با اعتبار اولیه 64 میلیاردتومان نیز در دست اجرا است که تا پایان امسال 21 روستای آن گازدار خواهند شد.

حسینی گفت: شرکت گاز استان دارای پتانسیل و توانمندی زیادی در بخش نیروی فنی و اجرایی است و هدف ما ارتقای جایگاه شرکت و مجموعه بهره‌برداری در بخش‌های مختلف است.

وی افزود: شرکت دارایی‌های زیادی در بخش‌های انسانی، فیزیکی و غیره دارد که باید بتوانیم آن‌ها را مدیریت کنیم؛ همچنین هدف و رسالت اصلی ما خدمت ایمن و مستمر به هم‌استانی‌ها و نیز مدیریت انرژی و مصرف سوخت است.

  لینک
https://sepehrnewspaper.com/Press/ShowNews/59041